کد خبر: ۷۱۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۱۱ آذر ۱۳۸۹

رییس سازمان صداوسیما از خدمتگزاران دستگاه اباعبدالله الحسین(ع) خواست تا با اشعار حماسی و انقلابی و دمیدن روح شجاعت و ایثار در جامعه از مراثی و اشعاری كه محتوای آن تحقیرآمیز و ذلت‌بار است، به شدت اجتناب كنند.

به گزارش ایلنا، ضرغامی در همایش سراسری مداحان بسیجی كشور افزود: مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام با هنرمندی و از طریق احساس و عاطفه پاك بشری، اعتقادات و باورهای مردمی را تعمیق و استمرار می‌بخشند.

رییس صداوسیما گفت: شخصا نظارت دستگاه‌های حاكمیتی بر عملكرد مداحان را مفید نمی‌دانم و جامعه مداحان كشور خود بهترین و موثرترین نهاد برای اشاعه فرهنگ عاشورایی در جامعه و دور كردن مجالس از حواشی ناسالم و خلاف واقع هستند.

وی  با تشریح تفاوت بین ساده‌گویی و سطحی‌گویی افزود: ساده گفتن معارف عمیق اسلامی وظیفه مهم و هنرمندانه مداحان است كه در مقابل مخاطب انبوه باسلائق و سطوح مختلف دانش كارآمدی بالایی دارد.

ضرغامی از مداحان كشور به ویژه استان‌های مختلف با گویش‌های متفاوت خواست با انتخاب ملودی‌های مناسب و برخوردار از مضامین متعالی و بصیرت‌افزا، صداوسیما را در تولید برنامه‌ها و نماآهنگ‌های ماندگار و تاثیرگذار یاری كنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها