کد خبر: ۷۱۴۹۵
زمان انتشار: ۱۷:۴۳     ۱۵ مرداد ۱۳۹۱

حميد سوريان در نخستين ديدار خود در رقابت‌هاي كشتي فرنگي، نماينده قرقيزستان را شكست داد و به جمع هشت نفر برتر وزن 55 كيلوگرم راه يافت.

soryan

به گزارش خبرنگار اعزامي ايسنا از لندن، دارنده‌ي 5 نشان طلا، كارش را در رقابت‌هاي المپيك لندن با برد آغاز كرد و اراليف قرقيز را در سه تايم 6 بر 3 (4-0، 0-2 و 2-1) شكست داد.

در تايم اول دو كشتي‌گير احتياط كرده و در دقيقه‌ي اول كار خاصي انجام ندادند. در سي ثانيه بعد هم اتفاقي رخ نداد و كار به كلينچ كشيده شد. سوريان حريفش را در خاك در اختيار گرفت و با يك بارانداز و روي پل بردن حريف 4 امتياز گرفت و تايم اول را به سود خود به پايان داد.

در تايم دوم باز هم شرايط همانند وقت اول بود و اين بار سوريان در خاك آراليف نشست، اما كشتي‌گير قرقيز هم به خوبي بارانداز را اجرا كرد و دو امتياز گرفت تا اين تايم به سود آراليف ثبت شود.

در تايم سوم باز هم هيچ يك از دو كشتي‌گير كاري ارائه ندادند و اين بار نوبت سوريان بود كه حريف را در اختيار بگيرد. نابغه كشتي جهان باز هم بارانداز اجرا كرد و پيروز شد.

در ديگر ديدار مهم اين وزن روشن بايراموف روس مقابل كشتي‌گير آذربايجان شكست خورد تا شانس رسيدن به نشان طلا را از دست بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها