کد خبر: ۷۱۴۶۹
زمان انتشار: ۱۶:۰۸     ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
برنامه جدید آل سعود برای تداوم درگیری شیعه و سنی:
عربستان سعودی در راستای پیاده سازی نقشه های صهیونیستی خود در منطقه خاورمیانه در ماموریتی جدید توسط دستگاه جاسوسی خود تمام تلاش خود را برای ایجاد درگیری طایفه ای در کویت به کار گرفته است. این دسیسه علیه کویت نیز در ضمن یکی از توطئه هایی که " بندر بن سلطان" رئیس دستگاه جاوسی عربستان برای به آتش کشیدن خاورمیانه طراحی کرده است آن هم بعد فتنه انگیزی در لبنان و فتنه انگیزی در سوریه که در حال حاضر در وقوع است.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، عربستان سعودی در راستای پیاده سازی نقشه های صهیونیستی خود در منطقه خاورمیانه در ماموریتی جدید توسط دستگاه جاسوسی خود تمام تلاش خود را برای ایجاد درگیری طایفه ای در کویت به کار گرفته است. این دسیسه علیه کویت نیز در ضمن یکی از توطئه هایی که " بندر بن سلطان" رئیس دستگاه جاسوسی عربستان برای به آتش کشیدن خاورمیانه طراحی کرده است آن هم بعد فتنه انگیزی در لبنان و فتنه انگیزی در سوریه که در حال حاضر در وقوع است.

پایگاه خبر نهرنت عراق با اعلام این خبر نوشت: ماموریتی که از چندی پیش دستگاه جاسوسی عربستان در کویت کلید زده است، بهره برداری از جریان وهابیت موجود در این کشور است.



بنابراین سران وهابی آل سعود در صدد هستند تا با ایجاد درگیری طایفه ای در کویت و در نتیجه آن جنگ داخلی در این کشور، نظام آل صباح را به سقوط بکشانند.

سعودی ها همچنین در این توهم به سر می برند که بعد از سرنگونی آل صباح می توانند نظامی را در کویت بر روی کار بیاورند که تابع و پیرو وهابیت باشد.

همچنین اسلام تایمز نوشت: ریاض در نظر دارد تا بعد از آنکه در کویت نظام وابسته به وهابیت را بر روی کار آورد، شهروندان شیعی این کشور را رانده و در مقابل قبایل بدوی را در خاک کویت سکنی دهند تا به این ترتیب بتواند کویت را به استان جدید عربستان که همه ساکنان آن وهابی هستند، تبدیل کند.

همچنین " بندر بن سلطان" برای فعالیت دوباره گروه های مسلح وهابی در عراق آن هم از طریق ایجاد یک تشکل تروریستی موسوم به " دولت اسلامی در عراق" که وابسته به گروهک تروریستی القاعده است و با هدف از سرگیری انجام عملیات خرابکارانه و جنایتکارانه در عراق دست به کار شده است. 

دعوت از وهابیون تندرو برای ورود به عراق با هدف کشتن شیعه ها نیز از دیگر نقشه های شوم این مهره آمریکایی صهیونیستی است.

اما در ادامه دسیسه افکنی دستگاه جاسوسی عربستان در کویت طی روزهای اخیر یک وهابی مقیم کویت در صفحه شخصی خود در یکی از پایگاه های اینترنتی به امام حسن و امام حسین علیهما السلام اهانت کرد که این اقدام وقیحانه خشم مردم کویت را برانگیخت.

همچنین دیوان پادشاهی کویت نیز با محکوم کردن این اقدام این تبعه عربستانی آن را عملی توهین آمیز و خبیثانه خواند.

کارشناسان بر این باورند که این اقدام جنایتکارانه در ضمن توطئه هایی که علیه توهین به مقدسات مسلمانان طراحی شده است و در پی آن دستگاه جاسوسی عربستان وجود دارد.

همچنین نمایندگان شیعه پارلمان کویت نیز با محکوم کردن این جنایت خواستار تحت پیگرد قرار گرفتن عامل این اقدام جنایتکارانه و مجازات وی به اشد مجازات ها شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
خاطراتی از استاد "سعید جلیلی"

در جهت آشنایی بیشتر با شخصیت دکتر جلیلی
از دست ندهید

saeidjalili.blogfa.com
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها