کد خبر: ۷۱۴۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
حداد در پاسخ به این سوال که آیا شما کاندیدای ریاست فراکسیون می‌شوید، گفت: من تابع نظر اعضای فراکسیون هستم و اگر کمی صبر کنید، نتیجه معلوم می‌شود.
فارس، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تشکیل فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: کارهای مقدماتی فراکسیون اصولگرایان در دست اقدام است و بزودی اساسنامه آن صورت نهایی به خود می‌گیرد و بعد از آن شورای مرکزی انتخاب می‌شود و ‌بعد از اینکه شورای مرکزی تعیین شدند، هیات رئیسه فراکسیون انتخاب می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما کاندیدای ریاست فراکسیون می‌شوید، گفت: من تابع نظر اعضای فراکسیون هستم و اگر کمی صبر کنید، نتیجه معلوم می‌شود.

حدادعادل اضافه کرد: تصور می‌کنیم اگر هر دو فراکسیون اصولگرای مجلس واقعاً اصولگرا باشند، زمینه برای ایجاد وحدت فراهم است؛ یکی از نشانه‌های اصولگرایی انتخاب اصلح است و ما سعی می‌کنیم که در انتخاب افراد برای مسئولیت‌های مختلف فرد اصلح را برگزینیم و اگر طرف دیگر هم همین کار را انجام دهد، طبعا در عمل به وحدت می‌رسیم.

نماینده مردم تهران در خصوص تشکیل فراکسیون نظام پارلمانی در مجلس هم اظهار داشت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم و در جریان آن نیستم.

حدادعادل در خصوص جدایی ری از تهران هم گفت: این موضوع موافق و مخالفانی در مجلس دارد؛ تاکنون مجمع نمایندگان تهران حداقل دو جلسه عمومی را به این موضوع اختصاص داده که در جلسه اول استاندار تهران حضور داشت و در جلسه بعدی علاوه بر استاندار، معاونت سیاسی وزارت کشور هم به همراه اعضای شورای شهر و معاونین شهرداری شرکت کردند و این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت:‌ قرار شده که فرصت بیشتری داده شود تا ابعاد این موضوع مورد بررسی قرار گیرد؛ وزارت کشور معتقد است که به وظیفه قانونی خود عمل کرده و شورای شهر هم نگرانی‌هایی دارد که این نگرانی‌ها مطرح شد؛ فعلا موضوع در حال پیگیری است.

نماینده مردم تهران در پاسخ به سوالی در باره بیداری اسلامی در عربستان گفت: موجی که در جهان اسلام آغاز شده قطعا به عربستان هم رسیده و مردم در عربستان هم شاهد ظلم‌های بحرین و هم اوضاع خود عربستان هستند.

وی اضافه کرد: مسئله اصلی این است که مردم به درجه‌ای از بلوغ رسیده‌اند که دیگر رژیم‌های حاکم بر آنها را تحمل نمی‌کنند چراکه این رژیم ها همراه با آمریکا از اسرائیل پشتیبانی می‌کنند و حقوق ملت فلسطین را زیر پا می‌گذارند.

حدادعادل در مورد حضور کوفی عنان برای حل مسئله سوریه اظهار داشت: آمریکایی‌ها حاضر نیستند موضوع سوریه توسط مردم این کشور حل شود؛ آنها می‌خواهند این حلقه مهم و زنجیره مقاومت را در هم بشکنند و ما امیدواریم که با پایداری مسئولین سوریه این توطئه ناکام بماند.

وی در مورد حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس سران کشورهای اسلامی که قرار است در مکه برگزار شود، اظهار داشت: مسلما مسائل سوریه، بحرین و فلسطین باید جزء مسائلی باشد که در این اجلاس مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ همچنین باید در این اجلاس به مسئله میانمار هم توجه شود.

وی افزود: اینکه چه اندازه دستورکار این کنفرانس تحت تاثیر مقامات سعودی باشد، موضوعی است که باید بعدا در مورد اظهارنظر کنیم.

حدادعادل گفت: ایران همیشه موضع روشنی دارد و قطعا در این کنفرانس هم موضع ما روشن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها