کد خبر: ۷۱۴۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
قويدل گفت: من پس از شنيدن خبر رفتن عابدينى تعجب كردم و با ايشان تماس گرفتم مگر اتفاق خاصى افتاده كه اين حرفها بيرون آمده، كه متوجه شدم اصرار آقاى رويانيان در كار است
سایت گل - امیرعابدينى و بهرام قويدل مدیرعامل و مالک باشگاه داماش در برنامه با ورزش شبكه باران حضور پيدا كردند و درباره ى سياست هاى آينده ى خود اظهار نظر كردند.
 در ابتدا عابدينى ضمن تشريح مراحل واگذارى باشگاه به گروه صدرا تقريبا از همه ى افرادى كه به نوعى در گذشته او آنها انتقاد كرده بود تشكر نمود و سعى در برافراشتن پرچم صلح نمود!
وى تاكيد كه تيم با آوردن يك بازيكن برزيلى و يك كره اى قصد تقويت تيم را داريم تا فصل بعد كه حتما خيال آسيايى شدن داريم و دورنماى بزرگترى را دنبال ميكنيم. مردم خيالشان راحت باشد و نام داماش تغيير نخواهد كرد.
در ادامه قويدل دوباره بر سورپرايز شدنش پس از ديدن شور و شوق فراوان مردم تاكيد كرد و گفت: اگر اين هيجانات را نمى ديدم شايد تيم را انتقال ميدادم! اما در رشت همه ى افكارم به هم ريخت و ديگر هيچ چيز را عوض نميكنم. من لذت بردم كه شب بازى با پيكان چگونه آن همه جمعيت در عرض كمتر از ده دقيقه بدون هيچ حاشيه اى ورزشگاه را خالى نمودند! من پس از خوردن گل اول از پيكان نا اميد شدم و به چاوشى پيغام دادم هر كس گل بزند دو ميليون مى دهم، نمى دانستم كه قرار است پنج گل بزنيم!
 شاه بيت صحبت ها،درباره رفتن عابدينى به پرسپوليس بود، قويدل گفت: من پس از شنيدن خبر رفتن عابدينى تعجب كردم و با ايشان تماس گرفتم مگر اتفاق خاصى افتاده كه اين حرفها بيرون آمده، كه متوجه شدم اصرار آقاى رويانيان در كار است، هر دو عزيز از دوستان و از من بزرگتر هستند و من نمى توانم در برابرشان اظهار نظر كنم، ولى اين را بگويم كه من به اميد عابدينى آمدم و به ايشان اختيار تام داده ام و هر چه ايشان بخواهند انجام مى دهم و از اين تربيون اعلام مى كنم كه به شدت خواهان ماندن مهندس هستم.
عابدينى که در برنامه ورزش و مردم گفته بود در داماش می ماند این بار در نظری متفاوت در اين باره افزود: ما بايد توقعات رويانيان را بر آورده سازيم و ايشان از دوستان من هستند و نبايد به گونه اى باشد كه موجب نارحتى اش شود. راستش مشكل اصلى رو در بايستى ما با آقاى رويانيان است و من بايد در گفتگوى دو نفره مشكل را حل كنم.
قويدل درباره اعضاى هيات مديره گفت: آقاى پور مختار، عضو كميسيون اصل نود، آقاى جعفرزاده نماينده مردم رشت در مجلس، مهندس عابدينى و من خواهيم بود، كه البته يك نفر ديگر هم به آن اضافه خواهد شد.
عابدينى هم خبر از تشكيل كميته فنى باشگاه داد كه قرار است در آن پورحيدرى، كريم باقرى، هرندى و چند نفر كه در آينده به اعلام مى شوند از اعضايش خواهند بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
llll
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
مهندس منتظرتیم پرسپولیس متعلق به شماست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها