کد خبر: ۷۱۴۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
صحبت کردن در مورد کسب سهمیه آسیا زود است ولی دیدگاه من این است که در بالای جدول قرار بگیریم و حالا باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

سایت گل- مازیار زارع، هافبک دفاعی ملوان، معتقد است که این تیم به فکر کسب یک رتبه مناسب در جدول است ولی از حالا نمی‌توان پیش‌بینی کرد که در پایان فصل چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

زارع در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل، در پاسخ به این سئوال که آیا امسال دنبال کسب سهمیه آسیا هستید می‌گوید: «از حالا نمی‌توان در این مورد حرف زد و قول داد. صحبت کردن در مورد کسب سهمیه آسیا زود است ولی دیدگاه من این است که در بالای جدول قرار بگیریم و حالا باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت. ما تلاش می‌کنیم تا بازی به بازی بهتر شویم.»

زارع در ادامه حرف‌هایش در خصوص شروع خوب ملوان در لیگ برتر می‌گوید: «ما می‌توانستیم الان 9 امتیاز داشته باشیم ولی متأسفانه در بازی با صنعت نفت 2 امتیاز از دست دادیم. با این حال امسال تیم خوبی داریم و امیدوارم هواداران ملوان را خوشحال کنیم. بازی با فجر هم برای ما اهمیت زیادی دارد و امیدوارم فرداشب صدرنشین شویم و هواداران هم ورزشگاه را پر کنند.»

هافبک سابق پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا طلب‌ات را از این باشگاه گرفتی، می‌گوید: «خیر هنوز نگرفتم و قرار شده با یکدیگر صحبت کنیم. ظاهرا می‌خواهند چک بدهند ولی قرار است مبلغ آن سه برابر پایین‌تر از طلب من باشد. البته من مبلغ پیشنهادی پرسپولیس را قبول نخواهم کرد و دنبال طلب خودم خواهم بود.»

زارع در پاسخ به این سئوال که آیا نتایج پرسپولیس را دنبال می‌کنی، خاطرنشان می‌کند: «من بازیکنان ملوان هستم و نتایج پرسپولیس برایم مهم نیست. البته برای این تیم آرزوی موفقیت دارم ولی معتقدم که آنها نمی‌توانند سال خوبی داشته باشند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
llll
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
متاسفام و برای اولین بار احساس شرمساری میکنم که بی غیرتی مثل این پیراهن مقدس پرسپولیس رو به تن کرد. کسی که فقط پول گرفت و بازی نکرد. و حالا......
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها