کد خبر: ۷۱۳۴۷
زمان انتشار: ۰۲:۵۵     ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
پرسپوليس و صباي قم در حالي آغاز كننده بازي هاي هفته چهارم ليگ برتر هستند كه همه چيز در ظاهر به سود سرخپوشان است؛ از محروميت سرمربي و غيبت چند بازيكن كليدي صبا تا بخشيده شد هواداران پرسپوليس و حضور آنها در ورزشگاه آزادي.
هفته چهارم ليگ برتر در حالي از امشب با جدال پرسپوليس و صبا شروع مي شود كه اين مسابقه تحت تاثير راي كميته استيناف مبني بر تعليق محروميت تماشاگران پرسپوليس قرار گرفته است؛ اتفاقي كه باعث مي شود پرسپوليس يك بار ديگر با حمايت هوادارانش در ورزشگاه آزادي بازي كند.
مسئولان باشگاه صبا در حالي به اين موضوع اعتراض كرده اند كه اميدوارند بتوانند با اين اقدام خود، حداقل راي محروميت يحيي گل محمدي سرمربي خود را تغيير دهند يا آن را به تعليق درآورند. علاوه بر اين، صبا براي اين مسابقه دو بازيكن محروم و سه بازيكن مصدوم خود را در اختيار نخواهد داشت تا همه اتفاقات در ظاهر به مذاق پرسپوليس باشد.
با وجود اين، پرسپوليس هنوز نشاني از يك تيم كهكشاني ندارد. آنها در دو بازي گذشته خود برابر گهر دورود و فجر سپاسي ثابت كردند كه براي رسيدن به هماهنگي به فرصت بيشتري نياز دارند. علاوه بر ضعف هايي كه در پست هافبك دفاعي پرسپوليس وجود دارد، مهاجمان اين تيم هم در به ثمر رساندن گل ضعيف ظاهر شده اند و موقعيت هاي صددرصد گل را به راحتي از دست داده اند. همه اينها باعث شده پرسپوليس در دو بازي گذشته خود در ورزشگاه آزادي بيشتر از يك امتياز نگيرد.
مهمترين مصدوم پرسپوليس «روبرتو سوسا» هافبك برزيلي است كه به نظر مي رسد چند هفته از ميادين دور باشد. در غياب او، سامان آقازماني يا محمد نوري جلوي مدافعان بازي خواهند كرد. مهرداد پولادي هم در بازي برابر صبا به دليل محروميت غايب خواهد بود.
در طرف ديگر ميدان و از ميان مصدومان و محرومان صبا غيبت دو مدافع كليدي اين تيم بيشتر از همه خودنمايي مي كند. مسئله اي كه در بازي صبا مقابل ملوان هم آثار خودش را بر جاي گذاشت و نيمكت نشين هاي اين تيم به هيچ عنوان جانشين هاي قابل اطميناني براي بازي در خط دفاع نشان ندادند. با اين حال صبا مهاجم خطرناكي مثل بهمن طهماسبي را در اختيار دارد كه معمولا گل هاي خوبي به پرسپوليس مي زند. تيم فوتبال پرسپوليس در حال حاضر با 4 امتياز در رده دهم قرار دارد و شاگردان يحيي گل محمدي هم با 6 امتياز رتبه چهارم جدول را از آن خود كرده اند.
برنامه ساير مسابقات هفته چهارم ليگ به شرح زير است:
دوشنبه - 16/5/91
¤ سايپاي البرز - داماش گيلان
¤ صنعت نفت آبادان - نفت تهران
¤ آلومينيوم هرمزگان - فولاد خوزستان
¤ ملوان انزلي - فجرسپاسي شيراز
¤ پيكان تهران - گهر دورود
¤ راه آهن - تراكتورسازي تبريز
¤ ذوب آهن اصفهان - سپاهان اصفهان
¤ مس كرمان - استقلال (ساعت 30:22)
- تمام ديدارهاي فوق به جز ديدار مس - استقلال ساعت 22 برگزار مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها