کد خبر: ۷۱۲۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
سرمربي پرسپوليس گفت: تلاش خودمان را براي موفقيت به کار مي‌گيريم اما بعضي وقت‌ها به شانس هم نياز داريم.
مانوئل ژوزه در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار فردا برابر صبا در مورد عدم نتيجه گيري پرسپوليس در هفته‌هاي ابتدايي و نگراني هواداران گفت: نمي‌خواهم مسائل گذشته را دوباره توضيح دهم. در بازي آخر به نتيجه مساوي رسيديم، يک شانس داشتيم، داور گل دوم را براي حريف نگرفت و در بقيه موارد ما با بدشانسي روبه‌رو شديم. بازيکنمان مصدوم شدند.

به گزارش فارس وي اضافه کرد: در 30 دقيقه ابتدايي نيمه دوم 7 شانس گل داشتيم و در کل مسابقه 9 موقعيت گل داشتيم که تنها يک بار توانستيم دروازه حريف را باز کنيم. در گلزني ضعيف عمل کرديم اما در بحث دفاعي خيلي خوب شديم و يک اشتباه هم نداشتيم. اصولا وقتي اين طور عمل مي‌کنيم بايد پيروز شويم اما ما نبرديم.

ژوزه تاکيد کرد: بايد ديدار مقابل صبا را ببريم. تماشاگران نگران هستند و اين نگراني را ما هم داريم. ديگر نمي‌خواهيم امتياز از دست بدهيم. بايد در اين ديدار هم مثل ديدار برابر گهر در خط دفاعي خوب عمل کنيم، فوتبال بهتر و با نظم تري را ارائه کنيم و قوي‌تر باشيم. بازيکنان زيادي را در ابتداي فصل گرفتيم و هماهنگي ميان اين نفرات سخت است. مشکلي است که داريم اما فردا تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا با دورندگي 3 امتياز را بگيريم.

سرمربي پرسپوليس اظهار داشت: براي خوشحالي تماشاگران بايد تلاش کنيم. تماشاگران هم بايد صبر داشته باشند. در يک ماه نمي‌توان تيم را جمع و جور کرد. تيم ما پيشرفت مي‌کند و در ادامه نتايج بهتري کسب خواهيم کرد. از بازيکنان مي‌خواهم با انگيزه کار خود را دنبال و چيز جديدي را ارائه کنند. آنها بايد يک شخصيت جديد براي خودشان ارائه دهند. براي اين کارها تلاش مي‌کنيم اما بعضي وقت‌ها به شانس هم نياز داريم.

ژوزه در پاسخ به اين سؤال که تنها دو ديدار تا دربي حساس تهران باقي مانده و تا چه زماني بايد صبر کرد خاطرنشان کرد: بايد تا آن مسابقه پيشرفت کنيم. ليگ قرار است به دليل بازي‌هاي دوستانه تيم ملي تعطيل شود. من نمي‌دانم چند تن از بازيکنان ما به اردو دعوت مي‌شوند. اين تعطيلي براي تيم ما خوب نيست و بهتر بود که بازي‌ها را ادامه مي‌داديم. بقيه تيم‌ها همين وضعيت را دارند.

وي افزود: دربي مثل بقيه بازي‌ها 3 امتياز دارد اما يک مسابقه مخصوص است. ما بايد تا آن ديدار به شرايط بهتري دست يابيم چرا که بازي مخصوصي براي تماشاگر‌ها است. من ده‌ها دربي را تجربه کردم و مي‌دانم همه بازيکنان مي‌خواهند در دربي بازي کنند و همه تماشاگران هم در اين بازي برد مي‌خواهند. اميدوارم تا دربي بهتر شويم.

ژوزه در پاسخ به اين سؤال که آيا به شناخت کافي از نفرات تيمش دست يافته و اينکه با توجه به اشتباهات گردان در بازي با گهر آيا او باز هم به طور ثابت به ميدان مي‌رود تاکيد کرد: من اين دو سؤال را مي‌خواهم با هم جواب بدهم. ما در خط هافبک دفاعي مشکل داريم. مي‌خواهيم از مهرداد پولادي در اين پست استفاده ‌کنيم. مهرداد بازيکني است که جاگيري‌هاي خوبي دارد و از روحيه جنگندگي بهره مي‌برد.

وي گفت: پرسپوليس فصل گذشته 58 گل خورد و اصلا نمي‌توان به اين موضوع فکر هم کرد. بازيکناني که ما با قرارداد دارند فکر مي‌کنم حرفه‌اي هستند و خيلي بهتر عمل خواهند کرد. در مورد دروازه بان هم ما در ابتدا شهاب را داشتيم و در کنار او دو گلر ديگر نيز حضور داشتند. بايد يک دروازه بان ديگر نيز جذب مي‌کرديم که نيلسون را با مسئوليت خودم آورديم. او تنها بازيکني است که من گفتم او را جذب کنند. نيلسون دروازه بان با تجربه‌اي است و آمده که کيفيت تيم را بالا ببرد.

ژوزه در مورد مصدوميت سوسا اظهار داشت: نمي‌دانم سوسا چه زماني مي‌تواند برگردد. در مورد وضعيت او شبهه‌هايي وجود دارد. شرايط مصدوميت‌اش خيلي بهتر شده اما زمان دقيق بازگشت او را نمي‌دانيم. پستي که سوسا در آن بازي مي‌کند پست مهمي است.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه بازيکنان پرسپوليس خيلي راحت کارت مي‌گيرند گفت: اين مسئله به فشار مسابقه بر مي‌گردد. بازيکنان روحيه‌اي براي برد مي‌خواهند. فوتبال ايران را که ديدم متوجه شدم بازيکنان خيلي فيزيکي کار مي‌کنند. فشار روي بازيکنان زياد است و اين مسئله باعث مي‌شود بيشتر کارت دريافت کنند.

وي در مورد مشکلات پرسپوليس در خط مياني گفت: در هافبک دفاعي مشکل داريم اما در هافبک نفوذي بازيکن به حد کافي داريم. سوسا هم متاسفانه مصدوم شد و اين مشکل بيشتري را براي ما ايجاد کرد.

ژوزه در مورد اينکه تيم ملي 27 مرداد از اردو به ايران باز مي‌گردد و تيمش 28 مرداد بايد به ميدان برود عنوان کرد: اين خبر بدي بود که من از آن اطلاعي نداشتم. نمي‌دانستم تيم ملي قرار است بيست و هفتم به ايران برگردد و ما بايد بيست و هشتم به ميدان برويم. بايد بازي ما را عقب بيندازند تا زمان براي ريکاوري داشته باشيم. بازيکناني که از مسافرت باز مي‌گردند براي اينکه آماده مسابقه شوند بايد ريکاوري کنند. با اين فاصله کم اصلا مفهومي ندارد و بايد بازي‌ها را عقب بيندازند. اين حق باشگاه است و 4،5 روزي بايد به ما فرصت داده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها