کد خبر: ۷۱۱۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۱۴ مرداد ۱۳۹۱

رمضان در حال رسیدن به نیمه‌ راه است و در حالی که تمام کارمندان سبد کالای خود را دریافت کرده‌اند فرهنگیان هنوز در انتظار رسیدن سبد کالا به سفره‌های افطارشان هستند؛ در بهترین حالت اگر این سبد با تاخیری 15 روزه به دست فرهنگیان برسد باز هم مرغ یکی از اقلام اساسی آن به این زودی‌ها بر سر سفره فرهنگیان حاضر نمی‌شود.

 
به گزارش آنا، با گذشت حدود 15 روز از ماه مبارک رمضان فرهنگیان هنوز چشم به راه رسیدن سبد کالای خود هستند.
 
با وجود آنکه تمام کارمندان طی هفته‌های گذشته سبد کالای خود را دریافت کرده‌اند اما هنوز دست فرهنگیان به جایی بند نبوده و همچنان منتظر رسیدن خبرهای خوش هستند.
 
طبق گفته‌های محمد جلیلیان، مدیرعامل اتحادیه مصرف فرهنگیان کشور حواله سبد کالای فرهنگیان هنوز از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تامین نشده است.
 
وی می‌افزاید:‌ طبق جلسات متعدد با مسئولان وزارت آموزش و پرورش آمار فرهنگیان شاغل استخراج شده و هم‌اکنون اتحادیه آماده توزیع سبد کالای فرهنگیان است ولی هنوز حواله وزارت صنعت، معدن و تجارت به دست ما نرسیده است.
 
جلیلیان معتقد است: اگر حواله تامین شده و سبد کالا به دست فرهنگیان برسد باز هم یکی از اساسی‌ترین اقلام آن یعنی مرغ با تاخیری بیشتر به سفره‌های فرهنگیان می‌رسد چرا که هنوز مرغ تامین نشده است.
 
به گزارش آنا، تاخیری 15 روزه در ارائه سبد کالا به فرهنگیان جای سوال دارد و پس از اینکه دست فرهنگیان به سبد کالا رسید این بار باید منتظر تامین مرغ، قلم جامانده این سبد باشند که آنطور که به نظر می‌رسد احتمالا تا پایان ماه رمضان مرغ بر سر سفره فرهنگیان حاضر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
ای بابا مثل اینکه تو تازه بدنیا آمدی 30 سال است که از این وعده ها به کارمندان میدهند ولی اجرا نمیشود . گفتند که دلتان خوش باشد.
هر ایرانی یک خانه 1000 متری .
هر نوزاد یک حساب 1000000 تومانی .
کشیدن آب خزر به کویر .
کشیدن آب خزر به دریاچه ارومیه.
اضافه شدن 100 هزار تومان به حقوق بازنشستگان .
سهام عدالت.
و...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها