کد خبر: ۷۱۱۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در هفته جاری درباره گرد و غبار و ریزگردها در صحن علنی مجلس گزارش می‌دهد.

فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و چهارشنبه هفته جاری تشکیل جلسه علنی می‌دهند و در این جلسات قرار است گزارش محمدجواد محمدی‌زاده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مورد گرد و غبار و ریزگردها را استماع و بررسی کنند.

رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی درباره لایحه تصویب پروتکل آمادگی، واکنش و همکاری منطقه‌ای در مبارزه با سوانح آلودگی نفتی الحاقی به کنوانسیون چارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر، بررسی گزارش کمیسیون عمران در زمینه لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و برنامه اسکان انسانی سازمان ملل متحد جهت تأسیس زیستگاه (هیئات) سازمان ملل متحد برای کاهش بلایا نیز در دستورکار جلسات علنی هفته جاری پارلمان قرار دارد.

بهارستان‌نشینان این هفته همچنین به بررسی گزارش‌های کمیسیون عمران در مورد لوایح "موافقتنامه حمل و نقل هوایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه و پروتکل الحاقی آن"، "عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در انجمن جهانی زیرساختارهای حمل و نقل دریایی پیانک (PIANC)" و "اصلاح قانون دریایی ایران مصوب 1343" می‌پردازند.

رسیدگی به گزارش‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره لایحه الحاق صندوق‌های رفاه دانشجویان به بند (ب) ماده 20 قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه و طرح اصلاح ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در دستور کار جلسات این هفته پارلمان قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رضا
INDONESIA
۱۰:۵۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
این آقای محمدی زاده مثل اینکه از دنیا بی خبره یا نمی خواهد به طرح این هموطن خوزستانی که در استرالیا زندگی می کند که در سایت های خبری اعلام کرده است مشکل ریزگردها را با داشتن مجوزهای جهانی حل کرده است توجه کند . در ضمن 3 نماینده مجلس و تعدادی از مسئولین و کارشناسان هم از طرح و کارخانه ایشان در استرالیا دیدن کردن و مورد تایید آنان قرار گرفت . جریان چیست که آقای محمدی زاده بی تفاوت از این مسله عبور می کند و استقبال نمی کند ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها