کد خبر: ۷۱۱۳۵
زمان انتشار: ۰۲:۳۰     ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
الان همه در میان 5 عضو کمیته فنی دنبال جاسوس می گردند و معتقدند شخصی از میان این 5 نفر حرف های علی پروین را به رسانه ها گفته تا پروین مقابل مهدوی کیا قراربگیرد

آخرین نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با حضورپروین، درخشان، پیروانی، وطن خواه و آشتیانی و رویانیان برگزار شد که البته این جلسه حاشیه های زیادی هم به همراه داشت.

به گزارش سایت گل، در این جلسه چند بحث فرعی نیز مطرح شد که از آن جمله می توان به کنارگذاشتن مهدوی کیا از لیست 18 نفر و اعتراض نصفه و نیمه این بازیکن در رسانه ها اشاره داشت. در این جلسه ظاهرا علی پروین حرف هایی علیه مهدوی کیا به زیان آورده است که یک ساعت پس از پایان جلسه این حرف ها رسانه ای شده است.

حالا سوال این است که چه کسی از میان این 5 نفر حرف های پروین را رسانه ای کرده است؟ البته خود رویانیان هم در آن جلسه حضور داشته است و بعید نیست که سردار جایی از دهانش پرده باشد و حرف های علی آقا را گفته باشد. با این حال الان همه در میان 5 عضو کمیته فنی دنبال جاسوس می گردند و معتقدند شخصی از میان این 5 نفر حرف های علی پروین را به رسانه ها گفته تا پروین مقابل مهدوی کیا قراربگیرد. جالب اینکه یک نفر بیش از سایرین مظنون است!از داخل باشگاه سعی می شود ناماین فرد مظنون رسانه ای نشود اما بدون شک همین روزها نام آن شخص برملا خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها