کد خبر: ۷۱۱۳۱
زمان انتشار: ۰۱:۳۹     ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
رويانيان: حق پخش را بايد به ما و استقلال بدهند
محمد رويانيان از صدا و سيما مي خواهد حق پخش تلويزيوني را به دو باشگاه پرسپوليس و استقلال بدهد.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره بحث حق پخش تلويزيوني گفت: ما از ضرغامي مي خواهيم كه در ادامه توجهات خود به ورزش موضوع حق پخش فوتبال را حل كند و فدراسيون هم حق ما را بدهد. اصلاً حق پخش را بايد به دو باشگاه پرسپوليس و استقلال بدهند چرا كه بيشتر بازيهايي كه پخش مي شود مربوط به اين دو تيم است. با اين حال فدراسيون تا الان يك ريال هم بابت حق پخش به ما نداده است. وي در ادامه درباره استعفاي فرزنده رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: فروزنده در بازي پرسپوليس مقابل گهر در ورزشگاه حضور داشت. شايد استعفاي او مورد پذيرش قرار گيرد اما فعلاً با هم در ارتباط هستيم و كار خود را در باشگاه دنبال مي كند.
مشكلات ادامه دار صبا براي بازي با پرسپوليس
باشگاه صبا در حالي فردا شب به مصاف پرسپوليس مي رود كه علاوه بر غيبت 6 بازيكن اصلي، سرمربي اين تيم هم محروم است.
مجيد هوتن و مسعود حق جو به خاطر محروميت و محمد آرام طبع، سعيد لطفي و مجيد حيدري به همراه محسن خليلي به خاطر مصدوميت قادر نيستند در بازي مقابل پرسپوليس به ميدان بروند.
اين در حالي است كه كميته استيناف هم روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام كرد محروميت تماشاگران پرسپوليس هم به حالت تعليق درآمده و اين بازي با حضور تماشاگران برگزارخواهد شد. علاوه بر اين مشكلات، بايد به محروميت يحيي گل محمدي، سرمربي تيم صبا هم اشاره كرد. او به خاطر مصاحبه عليه مسئولان ليگ دسته يك از همراهي تيمش براي دو بازي محروم شده است كه اين محروميت از بازي با پرسپوليس اجرا مي شود.
مسئولان باشگاه صبا قرار است امروز درخواست خود را براي بخشش گل محمدي به فدراسيون بدهند تا بلكه در مقابل بخشش تماشاگران پرسپوليس بتوانند امتيازي را از فدراسيون بگيرند.
دستور رويانيان براي حل مشكل مالي گهر
با دستور مديرعامل باشگاه پرسپوليس يكي از شركت هاي دولتي اسپانسر باشگاه گهر دورود شد!
تيم تازه صعود كرده گهر دورود به ليگ برتر تا هفته گذشته با مشكلات مالي مواجه بود اما با دستور محمد رويانيان يكي از شركت هاي دولتي اسپانسر اين تيم شد تا بخشي از مشكلات مالي گهر برطرف شود.
دلايل كفاشيان براي امضاي حكم عسگري
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: وقتي مهدي محمدنبي، دبير فدراسيون فوتبال حكم حسين عسگري براي رياست دپارتمان داوري را پيش من آورد، فكر كردم اين موضوع را با رئيس كميته داوران هماهنگ كرده بود.
علي كفاشيان درباره صحبت هاي پيش آمده در امضاي حكم حسين عسگري به عنوان رئيس دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال تصريح كرد: رئيس دپارتمان داوري با پيشنهاد رئيس كميته داوران و توافق با دبير فدراسيون فوتبال انتخاب مي شود. وقتي مهدي محمدنبي حكم حسين عسگري را براي امضاي نهايي پيش من آورد، فكر كردم كه او با اصفهانيان هماهنگ كرده است و به همين خاطر حكم را امضا كردم. وي افزود: اصفهانيان تركيب كميته داوران را تغيير داد. طبق درخواست او در جلسه هيئت رئيسه فدراسيون تغييرات كميته داوران را مطرح كرديم و مورد موافقت اعضا قرار گرفت. من همانجا به صورت خصوصي از اصفهانيان پرسيدم كه آيا از عسگري در كميته داوران استفاده مي كنيد يا خير؛ كه اوگفت بايد قبل از اعلام حكم عسگري آن را در كميته داوران مطرح مي كرده است. كفاشيان در پايان گفت: در اين خصوص يك مقدار سوءتفاهم پيش آمده است كه حل شدن آن را به جلسه روز دوشنبه (پس فردا) موكول كرده ايم. در جلسه بعدي كميته داوران در اين خصوص بحث مي كنيم تا ان شاء الله به تفاهم برسيم.
پيوستن يك بدنساز جديد به تيم ملي
مدير رسانه اي تيم ملي فوتبال از پيوستن يك بدنساز جديد به كادرفني خبر داد.خسرو والي زاده در مورد سفر كي روش به اردن اظهار داشت: سرمربي تيم ملي براي بازديد از محل اردويي كه شهريور در پيش داريم به اردن رفته و فردا (امروز) به تهران بازمي گردد. وي در خصوص ليست تيم ملي و اينكه گفته مي شود رضا قوچان نژاد بازيكن ايراني الاصلي كه در اروپا بازي مي كند در اين ليست حضور دارد، گفت: ليست تيم ملي براي اردوي مجارستان يكي دو روز ديگر اعلام مي شود و بهتر است اين مدت را هم صبر كنيد تا اسامي نفرات اعلام شود. همچنين با توجه به اينكه ديدار دوستانه با تونس در 25 مرداد در تاريخ فيفا است كي روش همه بازيكناني كه مورد نيازش است را دعوت مي كند. والي زاده در مورد جايگزيني ميك در موت بدنسازي پيشين تيم ملي گفت: كي روش چندگزينه خارجي را معرفي كرده كه احتمالاً به زودي يكي از اين نفرات به جمع كادرفني اضافه مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها