کد خبر: ۷۱۱۱۷
زمان انتشار: ۰۱:۱۲     ۱۴ مرداد ۱۳۹۱

به گزارش خبرگزاری فارس تمرین استقلال در آستانه دیدار با مس کرمان از ساعت 19 امروز در کمپ مرحوم حجازی و زیر نظر اعضای کادر فنی این تیم برگزار شد.

تنها غایب امروز آبی‌پوشان مجتبی جباری بود که همچنان به علت مصدومیت در تمرینات استقلال شرکت نمی‌‌کند.

* دکتر امین نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال که جزء کاروان پزشکی ایران در المپیک بود و بامداد امروز از لندن برگشته در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و آخرین وضعیت میثم حسینی، پژمان منتظری و میلاد میداودی را بررسی کرد. منتظری و میداودی بدون مشکل در تمرین امروز حضور داشتند و پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کردند اما میثم حسینی به دویدن دور زمین و کارهای اختصاصی پرداخت.

* سیدمهدی رحمتی یک ساعت زودتر از بازیکنان در کمپ حاضر شد و تمرینش را زودتر به پایان رساند. دروازه‌بان استقلال بلافاصله پس از تمرین راهی مشهد مقدس شد.

* قبل از آغاز تمرین بازیکنان لباس‌های آبی متمایل به سبز پوشیده بودند. ظاهراً در تمرین روز گذشته به بازیکنان اعلام شده بود از این پس باید لباس‌های متحدالشکل بپوشند. رنگ جوراب‌های صادقی و ساموئل با دیگر بازیکنان متفاوت بود که قلعه‌نویی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و با تذکر به آنها از این دو خواست بلافاصله جوراب‌های خود را عوض کنند.

* دویدن دور زمین، گرم کردن بدن‌ها با توپ، برنامه‌های تاکتیکی در یک سوم زمین و فوتبال در قالب سبز و نارنجی برنامه‌های تمرین امروز آبی‌پوشان را تشکیل می‌داد. در حین بازی تمرینی حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های مشغول ضربه زدن به سمت دروازه‌ها بود که در این لحظه ضربه محکم وی به صورت یکی از تماشاگران برخورد کرد و این هوادار به صورت عجیبی نقش بر زمین شد. این مسئله موجب نگرانی بازیکنان و کادر فنی استقلال شد و کادر پزشکی این تیم با معاینه وی هوادار استقلال را به شرایط عادی بازگرداند.

یکی از دیگر از نکات بازی دستگرمی، تذکر قلعه‌نویی به حنیف عمران‌زاده بود. در صحنه‌ای که مدافع استقلال قصد دفع توپ را داشت قلعه‌نویی به وی تذکر و نشان داد که چگونه باید توپ را دفع کند.

* حدود 100 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند.

* بنابر اعلام کادر فنی استقلال تمرین این تیم فردا پشت در‌های بسته و بدون حضور عکاسان و خبرنگاران برگزار خواهد شد. آبی‌پوشان آخرین جلسه تمرینی خود را روز یکشنبه برگزار می‌کنند و سپس راهی کرمان خواهند شد. این تیم روز دوشنبه از ساعت 22:30 و از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه باهنر میهمان مس کرمان خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها