کد خبر: ۷۰۸۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۲ مرداد ۱۳۹۱

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از لندن، مبارز‌ه‌هاي این روز رقابت‌های جودو در وزن 90- کیلوگرم مردان و 70- کیلوگرم زنان برگزار شد که در این دو وزن ورزشکاران کره‌جنوبی و فرانسه قهرمان شدند.

در وزن 90- کیلوگرم مردان "سونگ دائه نام" از کره جنوبی قهرمان و "اسلی گونزالس" از کوبا دوم شدند. "ایلیاس ایلیادیس" از یونان و "ماساشی نیشی‌یاما" از ژاپن مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در وزن 70- کیلوگرم زنان هم "لوسی دکس" از فرانسه قهرمان شد. "کرستن کیله" از آلمان به عنوان دوم بسنده كرد و "یوری آلویر" از کلمبیا و "ادیس بوش" از هلند به صورت مشترک سوم شدند.

روز (پنج شنبه) رقابت‌ها در اوزان 100- کیلوگرم مردان و 78- کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد. در وزن 100- کیلوگرم مردان جواد محجوب، نماینده ایران بود که سه روز پیش از اعزام به لندن به دلیل بیماری حاد گوارشی از شرکت در المپیک بازماند.

در مجموع 5 وزن برگزار شده رقابت‌های جودوي مردان و زنان، تیم ملی کره‌جنوبی با 2 مدال طلا و یک برنز در صدر قرار دارد. روسیه که روز قبل صدرنشین بود با همین تعداد مدال در جای دوم قرار گرفت. (روس‌ها به خاطر مقام‌های پنجمی و هفتمی پایین‌تر قرار گرفتند. ژاپن هم با یک طلا، دو نقره و سه برنز در مکان سوم جاي دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها