کد خبر: ۷۰۸۳۸
زمان انتشار: ۰۲:۲۵     ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
بوکسور ایران به خاطر اینکه حاضر نشد در اعتراض به ناداوری به عنوان بوکسور بازنده با داور دست بدهد به احتمال فراوان جریمه نقدی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از لندن، علی مظاهری بوکسور وزن 91- کیلوگرم تیم ملی ایران در نخستین بازی خود به مصاف "خوزه لاردوت گومز" بوکسور تیم ملی کوبا رفت که در راند اول با نتیجه 6 بر 4 حریف خود را شکست داد ولی در راند دوم داوران دو اخطار پیاپی به وی دادند و بلافاصله اخطار سوم را نیز دریافت کرد تا به راحتی شکست را بپذیرد. مظاهری که این ناداوری را باور نداشت حاضر نشد که به سمت داور برود تا به عنوان بازنده میدان معرفی شود.

پس از پایان مسابقه سرمربی تیم ملی برای اعتراض به سوی هئیت ژوری رفت تا اعتراض خود را نسبت به قضاوت داور بازی اعلام کند، اما گویا اعتراض به دلیل اینکه مظاهری حاضر به قبول شکست نشده است مورد قبول نبوده و احتمال دارد که با جریمه نقدی هم مواجه شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
عزیزم از بی عرضگی خودشونه همزمان با ایران حق ژاپن هم خوردن اونا اعتراض کردن . فیلم بازبینی شد و رای به نفع ژاپن دادن. اگر حقمونو میخورن از بی عرضگی خودمونه نه چیز دیگه. فرهنگ اعتراض نداریم ولی فرهنگ ادعا تا دلت بخواد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
واقعا خيلي نامرديه ورزشكاري كه ماهي 495 هزار تومان درآمد داره جريمه بشه.
ولي بنظرم بايد فقط به خاطر دست ندادن به داور جريمه شود نه اينكه شكايتش به خاطر دست ندادن به داور بررسي نشود.
يعني اگر جريمه شود بايد شكايتش بررسي هم شود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها