کد خبر: ۷۰۸۳۷
زمان انتشار: ۰۲:۲۴     ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
آقاي پروين بايد بداند وقتي ايشان انتقاد مي‌كنند واي به حال ديگران. پيشكسوتان بايد حمايت كنند، متاسفانه پيشكسوتاني كه تا ديروز با هم مشكل داشتند حالا عليه پرسپوليس متحد شده‌اند. اگر لازم باشد ساعات و محل جلسات آقايان را هم مي‌گويم.

سايت گل- ظاهرا مهرداد ميناوند متوجه تحركات مشكوكي در اطراف تيم پرسپوليس شده است. بازيكن سابق سرخپوشان از عملكرد مديران اين باشگاه كاملا راضي است و اعتقاد دارد با تيمي كه بسته شده به مرور زمان و بعد از حل يكي دو مشكل فني مي‌توان به موفقيت رسيد. منتها اگر بعضي از پيشكسوت‌هاي پرسپوليس بگذارند. اين‌طور كه مهرداد مي‌گويد خطر اين گروه جدي‌تر از اين حرف‌هاست.

 

*اوضاع پرسپوليس را در اين روزها چطور مي‌بينيد؟

پرسپوليس در ديدار با گهر نيمه اول را خوب بازي كرد. من اعتقاد دارم مهرداد پولادي بعد از مدت‌ها سر جاي واقعي‌اش بازي كرد. من چند سال است كه مي‌گويم مهرداد براي چپ خوب نيست؛ به اعتقاد من پولادي بايد شعاع حركتي آزاد داشته باشد و پشت سر مهاجمان بازي كند. البته اين نظر شخصي من است و چون هم‌پست من بوده اين مسائل را مي‌گويم. استانكو در پرسپوليس همين كار را با من كرد و نتيجه هم گرفت. اعتقاد دارم بازيكني مثل پولادي پتانسيل بالايي دارد.


*فكر مي‌كنيد استفاده از بازيكنان در پست‌هاي غيرتخصصي عامل نتايج اخير است؟

نه... مهم‌ترين نكته اين است كه پرسپوليس از نظر بدني كم مي‌آورد. فقط مي‌خواهم به هواداران بگويم با يك مساوي يا باخت نگران نباشند. واقعا به عنوان يك پرسپوليسي خوشحالم كه هواداران ما به اين طرز تفكر رسيده‌اند كه عليه مديريت و كادر فني شعار نمي‌دهند.

*فكر مي‌كنيد صبر هواداران تا چه زماني ادامه داشته باشد؟

اعتقاد دارم هواداران بايد تا هفته پنجم صبر كنند؛ در مملكت ما براي تيمي چون پرسپوليس بايد تا هفته پنجم صبر كرد چون اكثر تيم‌ها بازي‌هاي تداركاتي زيادي انجام داده‌اند و بدنسازي مناسبي داشته‌اند اما پرسپوليس عملا طي اين هفته‌ها هم بدنسازي مي‌كرد و هم بازي دوستانه برگزار مي‌كرد، بعد هم كه بلافاصله در ليگ شركت كرد؛ پس آنها الان نياز به حمايت دارند.

*اما در بين خود مسئولين باشگاه كساني هستند كه انتقاد مي‌كنند!

شما اسم نمي‌بريد اما من اسم مي‌برم؛ آقاي پروين را مي‌گوييد! آقاي پروين بايد بداند وقتي ايشان انتقاد مي‌كنند واي به حال ديگران. پيشكسوتان بايد حمايت كنند، متاسفانه پيشكسوتاني كه تا ديروز با هم مشكل داشتند حالا عليه پرسپوليس متحد شده‌اند. اگر لازم باشد ساعات و محل جلسات آقايان را هم مي‌گويم.

به خدا دلم براي رويانيان مي‌سوزد كه اين حرف‌ها را مي‌زنم. سناريو نوشته‌اند تا رويانيان را هم فراري دهند تا دوباره چك‌هاي برگشتي و بدهي‌هاي ميلياردي روي هم تلنبار شود. به خدا رويانيان به من پول نمي‌دهد كه اين حرف‌ها را مي‌زنم و خدا را شكر دستم توي جيب خودم است. آقايان توقع دارند رويانيان همه پيشكسوتان را سر كار بياورد؛ اينكه درست نيست. خدا را شكر يك بار هم رويانيان را نديده‌ام كه اين حرف‌ها را مي‌زنم.

*شما به چه دليل اين‌قدر رويانيان را دوست داريد؟

باور كنيد من حبيب كاشاني را هم عاشقانه دوست دارم اما او دستش از پول كوتاه بود ولي رويانيان جنم دارد و مي‌تواند براي سرافرازي پرسپوليس پول جور كند. در فصل نقل و انتقالات هر كسي را خواست گرفت، ديگر چه كار بايد بكند كه برخي‌ها راضي شوند؟ اينها قدر رويانيان را نمي‌دانند و كاري مي‌كنند تا او هم ول كند برود. به خدا اگر لازم باشد عليه برخي پيشكسوتان افشاگري مي‌كنم.

*جدا از اين بحث‌ها، پرسپوليس ضعف فني هم دارد؟

نگاه كنيد؛ جنس پرسپوليس جور است و به اميد خدا تا دربي درست مي‌شويم. شما توجه داشته باشيد كه 70 درصد تيم تغيير كرده و مربي هم تازه آمده و هنوز شناخت ندارد. ايرادي كه مي‌توان به بازيكنان گرفت اين است كه هر كس مي‌خواهد خودش گل بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۵۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
این یه واقعیته که باند پروین داره یه کارایی میکنه.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها