کد خبر: ۷۰۸۲۶
زمان انتشار: ۰۲:۰۲     ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
اينكه چرا ستاره هاي ميلياردي پرسپوليس پس از كلي تمرين هم نمي توانند در تهران گهر زاگرس را ببرند، سؤالي است كه ميلياردرهاي پرسپوليس را به وادي خرافات كشانده است. استفاده از مفهوم خرافي طلسم شدگي، آن هم از سوي يك بازيكن حرفه اي فوتبال، عجيب تر از تساوي پرسپوليس و گهر است!
سريال ناكامي هاي پرسپوليس، گويا دراين فصل نيز قرار است ادامه يابد. خريدهاي ميلياردي محمد رويانيان نيز تاكنون گره اي از كار فروبسته سرخپوشان نگشوده است.
پرسپوليسي ها زماني كه استيلي را روي نيمكت مربيگري خود داشتند، حال و روزشان چندان بدتر از دوران دنيزلي نبود. اكنون به نظر مي رسد كه ژوزه نيز درحال طي كردن راه استيلي و دنيزلي است!
مثلا محسن بنگر پس از تساوي پرسپوليس با گهر گفت: پرسپوليس طلسم شده است.دراين شرايط نمي دانم چه حرفي بايد بزنم. آنها يك موقعيت گل داشتند كه بعداز 10 نفره شدن ما آن توپ گل شد. در تمام طول بازيگري ام چنين شرايطي را نديدم. شرايط عجيبي است و انگار طلسم شده ايم.
استفاده از مفهوم خرافي طلسم شدگي، آن هم از سوي يك بازيكن حرفه اي فوتبال، عجيب تر از تساوي پرسپوليس و گهر است!
ما بارها و بارها اين جمله را شنيده ايم كه فوتبال ورزشي است متكي به علم، جنگندگي و تعصب. علوم موثر در بدنسازي، علم تجزيه و تحليل تيم خودي و تيم حريف، علم روانشناسي و... كه كار يك تيم فوتبال را از نابساماني به سامان مي رسانند.
اما اكنون بازيكن حرفه اي پرسپوليس، كه فقط علم نجوم بايد مبلغ قراردادش را محاسبه كند(!) از مفهوم خرافي طلسم استفاده مي كند تا ناكامي تيمش را توجيه كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها