کد خبر: ۷۰۸۲۴
زمان انتشار: ۰۲:۰۰     ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
مدير روابط عمومي شركت مخابرات استان اصفهان از كلاهبرداري جديد پيامكي از مشتركان همراه اول خبر داد.

«سيد جمال سياوشي» در اين زمينه گفت: در اين كلاهبرداري، ابتدا پيامكي با مضمون برنده شدن مشترك در طرح ثامن ارسال مي شود كه در اين پيامك از مشترك خواسته مي شود كد ملي خود را براي تأييد ارسال كند، اگر مشترك كد ملي خود را ارسال كند پيامك دومي مبني بر درخواست مشخصات عابربانك مشترك از جمله شماره كارت، كد موجود بر روي كارت و رمز دوم كارت به منظور دريافت وجه جايزه ارسال مي شود.
وي افزود: در چند روز گذشته تماس هاي زيادي از سوي مردم درباره اين كلاهبرداري صورت گرفته است. مدير روابط عمومي شركت مخابرات استان اصفهان يادآور شد: اگر مشتركي مشخصات عابربانك خود را ارسال كند، تبهكاران به راحتي مي توانند حساب بانكي او را تخليه كنند.
وي با اشاره به اينكه اين پيامك ها از طريق شماره هاي تلفن همراه اپراتورهاي ديگر ارسال شده است، تأكيد كرد: اگر مشتركي چنين پيامكي دريافت كند مطمئن باشد كه اين پيامك دروغين و براي كلاهبرداري ارسال شده است و به آن پاسخ ندهد.
سياوشي اظهار داشت: اسامي برندگان طرح هاي همراه اول فقط از طريق پايگاه اينترنتي اين اپراتور به نشاني mci.ir اعلام مي شود.
وي گفت: موضوع اين كلاهبرداري به پليس فتاي اصفهان اطلاع داده شده و اقدامات لازم جهت شناسايي اين كلاهبرداران و برخورد با آنها در حال انجام است.
سياوشي از مشتركان تلفن همراه خواست كه به شماره هاي تلفني كه آن را نمي شناسند پاسخ ندهند و تحت هيچ عنوان اطلاعات شخصي و مالي خود را ارسال نكنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها