کد خبر: ۷۰۶۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۱ مرداد ۱۳۹۱
همزمان با سفر وزیر دفاع آمریکا به سرزمین های اشغالی با هدف مذاکره درباره ایران، مسئولان رژیم صهیونیستی با دستپاچگی هرگونه حمله نیابتی و تنهایی علیه ایران را تنها به ضرر این رژیم دانسته اند.
ندای انقلاب؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در گفتگو با شبکه دو تلویزیون این رژیم با اذعان به ناتوانی صهیونیست ها در قبال حمله ایران به سرزمین های اشغالی گفت: من هیچ برنامه و تصمیمی برای مقابله با حمله ایران به (اسراییل) ندارم.
بنیامین نتانیاهو در ادامه صحبت های خود گفت: اسراییل نمی تواند بر روی هیچ یک از متحدان خود( ایالات متحد آمریکا) در صورت هرگونه چرخشی در برنامه هسته ای ایران داشته باشد و اسراییل در این میدان تنها خواهد ماند. 

همچنین شبکه ده تلویزیون این رژیم به نقل از رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اسراییل در مواجهه واقعی با ایران هسته ای! قدرتی محدود دارد و قدرت اسراییل هیچ گاه مانند آمریکا در حمله به ایران نخواهد بود.
گانتس اضافه کرد: جبهه داخلی صهیونیست ها استعداد و تحمل مواجهه جدید با تهدیدات ایران را ندارد و در صورت حمله موشکی ایران به اسراییل، این موشک ها مانند موشک های سابق نیست(موشک های حزب الله و حماس). 

از سوی دیگر شائول موفاز، رییس حزب کادیمای رژیم صهونیستی با اذعان به قدرت ایران گفت: هرگونه حمله زودهنگام به ایران برای اسراییل جنگی ویرانگر خواهد بود.
لازم به توضیح است "لئون پانتا" وزیر دفاع آمریکا که امروز سه شنبه برای دیدار با "محمد حسین طنطاوی" رئیس شورای عالی نظامی و همچنین "محمد مرسی" رئیس جمهوری جدید مصر وارد قاهره پایتخت این شده است،‌ با اشاره به اینکه آمریکا در حال کار روی طرح های احتمالی برای درگیری احتمالی با ایران و بحث درباره این طرح ها با اسرائیل است، گزارش هایی که درباره به اشتراک گذاری طرح های حمله به ایران در طول سفر او به اسرائیل مطرح شده است را نادیده گرفت.

وزیر دفاع آمریکا پیش از سفر به سرزمین های اشغالی با هدف مذاکره درباره ایران،‌ در واکنش به گزارش هفته اخیر رسانه های صهیونیستی مبنی بر اینکه مقامات آمریکایی جزئیات طرح های حمله به ایران را به اسرائیل ارائه کرده است، به خبرنگاران حاضر در قاهره اعلام کرد: توصیف اینکه ما می خواهیم طرح های حمله احتمالی به ایران را (در سفر به اسرائیل) مورد بحث قرار دهیم، اشتباه است؛ آنچه ما درباره آن بحث می کنیم احتمال های متنوع و چگونگی واکنش در برابر آنهاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها