کد خبر: ۷۰۵۹۶
زمان انتشار: ۲۳:۰۶     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
جمعیت شیعی الوفاق در بحرین اعلام کرد نیروهای امنیتی این کشور تنها طی دو ماه گذشته 311 مورد یورش وحشیانه به منازل فلسطینیان برای بازداشت شهروندان مرتکب شدند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه "الوسط" بحرین، سید "هادی موسوی"، رئیس حوزه حقوق بشر و آزادی های عمومی جمعیت الوفاق، بزرگ ترین گروه معارضان بحرینی طی نشست خبری روز گذشته خود گفت دولت بحرین به وظیفه خود در ممانعت از بروز تخلفات دستگاه امنیتی این کشور عمل نکرده است.

وی افزود: تا قبل از یک هفته پیش یورش خانه به خانه از سوی نیروهای امنیتی تنها از منازلی که جمعیت الوفاق سند در دست دارد نزدیک به 270 مورد را شامل می شود به گونه ای که 40 مورد تنها در هفته جاری صورت گرفته است آن هم به شیوه ای که نقض قوانین بین المللی و داخلی و بر خلاف قانون اساسی است.

این مسئول جمعیت الوفاق گفت شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه وزیر کشور بحرین چند روز پیش اظهار داشت که تحقیق درباره ادعای تخلف نیروهای امنیتی را آغاز کرده است اما واقعیت امر این را نشان نمی دهد.

الموسوی تاکید کرد وزارت کشور بحرین نقش کافی در مقابله با این تخلفات دستگاه امنیتی را نداشته است و مردم بحرین خواستار مجازات عاملان تجاوز به حقوقشان در هر سطح و درجه ای هستند.

این در حالی است که بنا به گزارش منابع خبری و شاهدان عینی نیروهای امنیتی در جستجوی معترضین و تظاهرات کنندگان بحرینی با شکست درب منازل وارد آنجا می شوند و به بازداشت شهروندان در داخل منازلشان می پردازند.

نیروهای رژیم آل خلیفه در یورش به منازل از سرقت و تخریب اسباب و اثاثیه منازل نیز خودداری نمی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها