کد خبر: ۷۰۵۵۷
زمان انتشار: ۱۶:۱۶     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱

مجید لطفی نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه اسامی پذیرفته شدگان در آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پودمان دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 91 در سایت سازمان سنجش کشور اعلام شده است گفت: شرکت کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org و سایت www.ust.ac.ir  نتایج این آزمون را مشاهده کنند.

وی زمان ثبت نام پذیرفته شدگان در رشته‌های متمرکز را 27 تا 30 شهریور ماه عنوان و تصریح کرد: پذیرفته شدگان نیمه متمرکز نیز از دوم تا چهارم مرداد ماه در مراکز آموزشی مربوطه ثبت نام کردند.

معاون آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قم یادآورشد: داوطلبان پذیرفته شده در این آزمون باید در روزهای تعیین شده به مراکز آموزشی برای ثبت نام مراجعه کنند و عدم مراجعه به منزله انصراف قطعی از رشته قبولی تلقی خواهد شد.

وی به شرایط پذیرش در برخی رشته‌ها در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم اشاره و ابراز کرد: پذیرش در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمه متمرکز به اقداماتی مانند مصاحبه یا آزمون علمی و عملی نیاز دارد که براساس نمره کل و از بین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت پس از انجام مصاحبه یا آزمون عملی پذیرش می‌شوند.

لطفی نسب ادامه داد: پذیرفته شدگان رشته‌هایی مانند هدایتگران سیاسی و رشته تربیت مبلغ قرآن کریم پس از موفقیت در آزمون سراسری باید در آزمون‌های علمی، عملی و یا مصاحبه شرکت کنند.

وی افزود: 70 نفر در رشته هدایتگران سیاسی و 70 نفر نیز در رشته تربیت مبلغ قرآن کریم در دانشگاه جامع علمی کاربردی پذیرش می‌شوند.

معاون آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قم اضافه کرد: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته متمرکز نیز بر اساس کسب امتیازات لازم در کل داوطلبان آزمون‌های ورودی، اولویت‌های انتخابی و ظرفیت اختصاص داده شده در دفترچه ثبت نام در آزمون سراسری صورت می‌گیرد.

وی به میزان قبول شدگان در رشته های مختلف اشاره و ابراز کرد: در رشته معماری 70 نفر، ‌مهندسی IT گرایش تجارت الکترونیک 70 نفر، ‌توزیع و مصرف آب کشاورزی 50 نفر، ‌آتش نشانی و خدمات ایمنی (عملیات در حریق ) حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی 70 نفر و مدیریت گردشگری به میزان 70 نفر قبول شده‌اند.

لطفی نسب با بیان اینکه قبول شدگان در آزمون باید در فرصت‌های تعیین شده برای ثبت نام اقدام کنند تصریح کرد: در رشته مهندسی IT گرایشIT تعداد 140 نفر، مدیریت امور فرهنگی 70 نفر، مدیریت امداد و سوانح 70نفر، تولید و پرورش گیاهان زینتی 50 نفر، حقوق قضایی (ارشاد در امور مدنی ) 70 نفر و در رشته گرافیک 70 نفر در آزمون سراسری قبول شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 16 رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کابردی واحد استان قم هزار و 10 نفر دانشجوی شاغل و آزاد پذیرفته شدند که از این تعداد 465 نفر را زنان و 545 نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها