کد خبر: ۷۰۵۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
آقازمانی در تمام مدتی که باید نقش یک هافبک دفاعی جنگنده را بازی کند تقریبا تمام جنگ های تک به تک را به مجید خدابنده لو هافبک تکنیکی حریف می بازد.
سایت گل- پرسپولی در میانه نیمه اول روبرتوسوسا را از دست می دهد و به جای این برزیلی سامان آقازمانی به بازی می آید که لب خط و زمان تعویض انگار از این نیمکت نشینی عصبانی بوده و حالا که یک مهره برای تعویضی اجباری است زیاد هم از حضور درمیدانی که هفتاد هزار تماشاگر و چند میلیون بیننده تلویزیونی دارد خوشحال نیست.

به هر حال آقازمانی با خوش شانسی دوباره به ترکیب پرسپولیس برمی گردد آن هم درشرایطی که فیکس بازی کردنش کنار سوسا در بازی های قبلی مورد انتقاد بود و یکی از دلایل بازی بی طراوت پرسپولیس به حساب می آمد.

سامان آمده که ریتم بازی در خط میانی را کنار پولادی حفظ کند اما انگار وظیفه اصلی اش را فراموش کرده است.آنقدر همه گفتند که او پاس رو به جلو و ریسکی بلد نیست که آقازمانی در بازی گهر فقط رو به جلو حرکت می کرد و پاس می داد- البته پاس هایی دو سه متری که کار شاقیهم نبود- اما جنگیدن و تکل زدن را فراموش کرده بود تا در دقایق زیادی از نیمه دوم گردش توپ بین هافبک های گهر بهتر از پرسپولیس باشد.

آقازمانی در تمام مدتی که باید نقش یک هافبک دفاعی جنگنده را بازی کند تقریبا تمام جنگ های تک به تک را به مجید خدابنده لو هافبک تکنیکی حریف می بازد و وقتی ناکام می ماند مجبور به خطا می شود.این بازیکن آنقدر خطا می کند و ایستگاهی به حریف می دهد تا بالاخره یکی از آنها با اشتباه گردان تبدیل به گل شود واین است عملکرد هافبک تدافعی پرسپولیس که معلوم نشد چطور در تیم امسال ماندنی شد.

باید دید بعد از مصدومیت سوسا که بعید است جزئی باشد آیا مانوئل بازهم به آقازمانی دل خوش خواهد کرد یا در بازی بعد فکر دیگری می کند.هر چند سامان آنقدر خوش شانس هست که بعد از مصدومیت سوسا، پولادی هم اخراج شد و بازی صبا را از دست داد تا مانوئل برای این پست فقط یک هافبک تدافعی تخصصی داشته باشد که او بازیکنی است به نام آقازمانی!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها