کد خبر: ۷۰۳۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
المپيک ۲۰۱۲ – لندن
بازيکن اخراجي تيم فوتبال المپيک مردان سوئيس قبل از ترک دهکده المپيک بخاطر اظهارات نژادپرستانه عليه بازيکنان و مردم کره‌جنوبي عذرخواهي کرد.
شب گذشته ‌«جيان گيلي» سرپرست اين تيم اروپايي اعلام کرد: "ميشل مورگانلا" مدافع اين تيم به دليل درج اظهارات نژادپرستانه در يکي از صفحات اجتماعي خود، از ترکيب تيم اخراج شده است. اين بازيکن در صفحه اجتماعي خود در اينترنت پيامي را پس از شکست 2 بر يک مقابل کره‌جنوبي منتشر کرد که مسئولان از آن به عنوان اهانت به بازيکنان و شهروندان کره‌اي ياد کردند.

مورگانلا قبل از ترک اجباري اردو و دهکده بازي‌ها از رفتار خود پوزش خواست و گفت: از وقوع اين اتفاق ناخواسته بسيار متاسفم.  قصد توهين به مردم و بازيکنان کره‌جنوبي را نداشتم. از حرف‌هاي من برداشت صحيحي نشد. اما مديران گروه ورزشکاران سوئيس آن را اهانت تلقي کردند و من نيز تصميم‌شان را مي‌پذيرم.


اين بازيکن 23 ساله سوئيسي دومين ورزشکار المپيکي است که به دليل درج اظهارات نژادپرستانه اخراج شده است. پيش از اين کاروان المپيک يونان، "وولا پاپاچريستو" ورزشکار دووميداني اين کشور را به دليل توهين به يک مهاجر آفريقايي اخراج کرده بود.


پيکارهاي لندن 2012 از روز جمعه 6 مرداد شروع شد و تا تاريخ يکشنبه 22 مرداد ادامه خواهد يافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها