کد خبر: ۷۰۲۷۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۷     ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
قائم مقام باشگاه راه‌آهن از درخواست این باشگاه برای برگزاری دیدار هفته آینده با تراکتورسازی در ورزشگاه اکباتان خبر داد.

کاظم امانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: در مکاتبه‌ای با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خواستار این شدیم تا بازی با تراکتورسازی در ورزشگاه اکباتان برگزار شود. خوشبختانه کاری کردیم که از لحاظ امنیتی نیز مشکلی نباشد. همچنین گروهی را تشکیل دادیم تا معایب ورزشگاه را شناسایی و برطرف کنند.

وی ادامه داد: در بحث کلان باشگاه به دنبال این هستیم تا تیم‌های پایه خود را با قدرت‌تر روانه مسابقات کنیم. همچنین برنامه‌ریزی برای نیم‌فصل دوم داریم تا کانون هواداران راه‌آهن را راه‌اندازی کنیم که حداقل در هر بازی 4 یا 5 هزار نفر به ورزشگاه بیایند. به همین دلیل با مسئولان شهرک اکباتان صحبت داشتیم تا در زمینه تبلیغات و حضور در ورزشگاه به ما کمک کنند.

امانی افزود:‌ گروه کارشناسی برای بررسی دلایل کناره‌گیری تیم های خصوصی از لیگ پس از یک یا دو سال تشکیل دادیم تا از این تجارب استفاده لازم را ببریم. در این بین دیدگاه‌های پیشکسوتان را هم خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده راه‌آهن در تهران خواهد ماند. فعلا در باشگاهداری به فکر فوتبال هستیم و در مرحله بعد به رشته‌های دیگر فکر خواهیم کرد.

قائم مقام باشگاه راه‌آهن تاکید کرد: پاداش‌ بازی اول را به بازیکنان پرداخت کردیم و پاداش پیروزی مقابل گهر را نیز پرداخت خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها