کد خبر: ۷۰۲۷۴
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
"فیلپه کیتادی" جودوکار وزن 60 کیلوگرم تیم ملی برزیل که مدال برنز المپیک لندن را از آن خود کرده با بی احتیاطی‌هایش باعث آسیب دیدگی شدید مدالش شد.

فارس، "فیلپه کیتادی" جودوکار وزن 60 کیلوگرم تیم ملی برزیل که روز گذشته مدال برنز المپیک لندن را از آن خود کرد پس از کسب مدال به دلیل خستگی فراوان  راهی هتل شد و با مدال دور گردنش به خواب عمیقی فرو رفت.

"کیتادی" پس از ساعت‌ها در خواب و بیداری وارد حمام می‌شود و پس از آن متوجه می‌شود که مدال کسب شده همچنان دور گردنش است. البته در یک لحظه مدال وی از دور گردنش باز شده و پس از آن با زمین برخورد می‌کند که این اتفاق باعث خراب شدن مدال برنز قهرمان برزیلی می‌شود.

جودوکار وزن 60 کیلوگرم تیم ملی برزیل پس از رخ دادن این اتفاق از بازگشت به کشورش ترس دارد. چرا که باید مقابل رسانه‌ها و هموطنانش در مورد این موضوع پاسخگو باشد.

"برنارد رجمان" مدیر تیم ملی جودوی برزیل پس از با خبر شدن این موضوع وعده‌های خوبی را به "کیتادی" داده است. وی در صحبت‌های خود با جودوکار ملی پوش برزیلی قول داده تا قبل از بازگشت به کشورشان با کمک مسئولان برگزاری مسابقات المپیک مدال وی تعمیر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها