کد خبر: ۷۰۲۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: ملوان در دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون در اختیار داشتن سه مهره‌ کلیدی برابر صبای قم صف‌آرایی می‌کند.

حسین غلامی در حاشیه نشست خبری مربیان تیم‌های صبای قم و ملوان بندر انزلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم فوتبال ملوان انزلی برای مصاف امروز با صبای قم در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر در حالی به قم سفر کرده است که این تیم در غیاب سه بازیکن در دومین بازی خارج از خانه این فصل خود با صبا بازی خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و ملوان انزلی از ساعت 22 امروز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، بازیکنان ما در قم تمرین نکردند و تنها برای تقویت روحیه خود به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) رفتند.

سرپرست تیم فوتبال ملوان انزلی اضافه کرد: در این تیم سعید سالارزاده بازیکن با تجربه‌ای که یکی از ارکان موفقیت ملوان انزلی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در دیدارهای فصل قبل لیگ برتر محسوب می‌شود در کنار سایر بازیکنان حضور ندارد که دلیل غیبت این بازیکن ارزشمند آسیب‌دیدگی است.

وی افزود: خلیلی در حالی دیدار حساس ملوان انزلی برابر صبای قم را از دست داد که کادر فنی ما نیاز مبرمی به حضور وی در این دیدار داشت ولی این بازیکن متاسفانه مصدوم شد و بدین ترتیب نمی‌تواند ملوان انزلی را مقابل صبای قم همراهی کند.

غلامی یادآور شد: دیگر بازیکن مصدوم تیم فوتبال ملوان رمضانی هافبک تیم ما است که تداوم مصدومیتش در تمرینات دلیل غیبت وی در دیدار با تیم فوتبال صبای قم است.

وی تصریح کرد: رمضانی بعد از اینکه در تمرینات دچار آسیب‌دیدگی شد و به دلیل حاد بودن شرایط جسمانی، توسط پورغلامی از لیست 18 نفره مس کرمان برابر صبای قم کنار گذاشته شد و به همین خاطر در سفر به قم همراه ملوان انزلی نیست.

سرپرست تیم فوتبال ملوان انزلی اظهار داشت: سومین غایب سرشناس تیم فوتبال ملوان انزلی در دیدار با تیم فوتبال صبای قم مهرداد اولادی مهاجم سرعتی و تکنیکی این تیم خواهد بود که این بازیکن هم بعد از انتقال از پرسپولیس به ملوان، هر زمان که سرمربی تیم صلاح بداند در ترکیب اصلی قرار گرفته و ان‌شاءالله برای ملوان انزلی مثمر ثمر خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها