کد خبر: ۷۰۲۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
دیدار صبا و ملوان دیدار تیم‌های بدون شکست لیگ است.ملوان نیز همچون صبا در دو مسابقه اول خود به نتایج خوبی رسیده و در حال حاضر چهار امتیازی است.
سایت گل - مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال امشب وارد سومین هفته خود خواهد شد و طی آن صبا در ورزشگاه احتمالا خالی از تماشاگر یادگار امام قم از ملوان بندر انزلی پذیرایی می‌کند.
صبا که این فصل لیگ بر‌تر را به رویایی‌ترین شکل ممکن آغاز کرده، در دیداری خانگی به فکر کسب سه امتیاز است تا با کسب 9 امتیاز و تثبیت موقعیت خود در صدر جدول، هم افکار درون تیمی و هم اذهان عمومی را برای مدعی دانستن صبا در لیگ دوازدهم آماده‌تر کند.در حقیقت کسب پیروزی برابر ملوان، کار یحیی گل محمدی را برای پرورش تفکر موفقیت و حفظ موقعیت در صدر جدول آسان‌تر خواهد کرد.

صبا در این مسابقه برای پیروزی تمام ابزار مورد نیاز را در اختیار دارد.یک تیم با روحیه و از نظر روانی آماده، یک میلاد نوری گلزن و یک خط حمله زهردار که احتمالا با پیوستن محسن خلیلی به جمع آن، خطرناک‌تر از قبل نیز خواهد شد.البته حریف تیمی است که در بازی اول خارج از خانه به پیروزی رسیده و با توجه به تغییرات مدیریتی امسال لیگ را برای بالانشنی آغاز کرده است.
دیدار صبا و ملوان دیدار تیم‌های بدون شکست لیگ است.ملوان نیز همچون صبا در دو مسابقه اول خود به نتایج خوبی رسیده و در حال حاضر چهار امتیازی است اما به نظر می‌رسد آنها در دیدار دوشنبه شب برابر صبا کار دشواری پیش رو خواهند داشت.برای ملوان کسب یک امتیاز نیز از قم، حکم پیروزی دارد در حالی که در آن سوی ميدان، صبا برای ادامه روند موفقیت‌هایش و ماندگار شدن در بالای جدول چاره‌ای جز پیروزی ندارد.
صبا در حالی فصل را خوب آغاز کرد که همگان خود را برای یک شروع بد و یا در بهترین شرایط، یک شروع معمولی از سوی صبا آماده کرده بودند.اما یک آغاز طوفانی مقابل پیکان در یادگار امام(ره) و متعاقبا برتری برابر ذوب آهن کمی پیر اما همیشه شیر فوتبال ایران، آن هم در فولاد شهر شرایط را به گونه‌ای رقم زده است که تیم جوان صبا علاوه بر تکیه زدن بر صدر جدول، با کوله باری از امید چشم انتظار روزهای پر افتخار‌تر در فوتبال ایران است.
در شرایطی که تیم‌های ولخرج و ستاره مدار فوتبال ایران، با انبوهی از هزینه در نتیجه گیری به بن بست می‌خورند، کسب نتایج درخشان با بازیکنان جوان و کم هزینه، به خودی خود گویای حقایقی است که گویا هنوز که هنوز است کمتر گوش شنوایی برای آن یافت می‌شود.
بازیکنان صبا درسومین مسابقه‌اش در ورزشگاه یادگار امام باز هم با محوریت محسن بیات، بهمن طهماسبی و اکبر صادقی به قصد کسب سه امتیاز پا به میدان خواهد گذاشت؛ این در حالی است که ملوان هم ستاره های خود را دارد: پژمان و مازیار و جلال .ما منتظر یک مسابقه اساسی هستیم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها