کد خبر: ۷۰۱۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۰۶ آذر ۱۳۸۹
بالاترین و توهین پنهانی به مقدسات + عکس
رضا فروزش در وبلاگ هندوانه سرباز نوشت :


بالاترین و توهین پنهانی به مقدسات

پیشاپیش به دلیل مصور شدن این پست و بیان مصادیقی زننده و  توهین آمیز عذزخواهی می کنم .ولی متاسفانه این افراد بی حیا و بی اعتقاد کار را به جایی رسانده اند که از سر ناچار و برای نشان دادن عمق فاجعه چاره ای جز نشان دادن تعداد بسیار اندکی از توهینات فراوان این افراد نیست .

سایت بالاترین را همه می شناسند. هوادارنش را نیز همه می شناسند. تأمین کننده منابع مالی آن را نیز همینطور. دیگر کمتر کسی است که نداند سایت بالاترین به معنای واقعی کلمه در حال تلاش – از نوع رذیلانه و ذلیلانه- علیه جمهوری اسلامی ایران است.

   

دیگر کمتر کسی است که نداند سایت بالاترین هوادارانی دارد و این عده معدود با همه انچه مقدسات مذهبی شناخته می شود، سر دشمنی دارند.
دیگر کمتر کسی است که نداند سایت بالاترین با هزینه صهیونیست ها حیات ننگین خود را ادامه می دهد.


 

   

 

حال در این سایت اتفاق جالب و با مزه ای رخ داده است. تا دیروز در سایت به طور مستقیم به مقدسات اسلام، مراجع تقلید، علوم اسلمی همچون علم حدیث و مواردی از این قبیل با روش های مختلف، توهین می شد اما امروز گردانندگان سیاه بخت این سایت که دشمنان واقعی اسلام هستند، به این نتیجه رسیده اند که باید مطالب حاوی توهین علیه دین مبین اسلام را پنهان کرده و به صفحات غیراصلی منتقل کنند چون چنین مطالبی باعث می شود که افراد دارای پیشینه عقاید مذهبی از این سایت رویگردان شوند و در این کسادی بازدید کننده و کم شدن توجه به جریان فتنه، آنها نمی توانند از دست رفتن بازدیدکنندگان نامبرده را  ملاحظه کرده و سکوت اختیار کنند.

 

   


جالب اینجاست که تا دیروز به بهانه آزادی بیان همه گونه توهینی به مقدسات اسلام روا داشته می شد اما اکنون بر اساس سخن گردانندگان این سایت، به سبب جلوگیری از کاهش بیشتر در تعداد مخاطبان سایت، نوشتاه های توهین آمیز به اسلام را در صفحه اصلی سایت نماش نمی دهند. یعنی تعداد بازدیدهای سایت مهمتر از آزادی بیان مورد ادعای ایشان است!
در هر حال این اتفاق باعث تغییر در اصل موضوع نمیگردد و همچنان در این سایت به انتشار اهانت های گوناگون علیه مقدسات اسلامی اقدام خواهد گردید.

 

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۹ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
salam khaste nabashy khob boooood
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها