کد خبر: ۷۰۱۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
ملي‌پوش وزن 60 کيلوگرم کشتي فرنگي ايران در المپيک لندن مي‌گويد که تمام فکر و تمرکزش کسب مدال طلا است.

 اميد نوروزي با اشاره به آخرين وضعيت آمادگي ملي‌پوشان کشتي فرنگي براي حضور در رقابت‌هاي المپيک گفت: در وضعيت خوبي به‌سر مي‌بريم، اما ذهن و بدنمان بايد در روز مسابقه آماده باشد تا بتوانيم نتيجه خوبي بگيريم.


نماينده وزن 60 کيلوگرم کشتي فرنگي در المپيک لندن با اشاره به ميزان آمادگي خود عنوان کرد: هيچ‌گاه کم‌فروشي نکرده‌ام و در المپيک هم تمام توان خود را مي‌گذارم تا زمينه خوشحالي مردم را فراهم کنم.


وي به شانس کسب مدال خود در رقابت‌هاي المپيک اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 2011 قهرمان جهان شدم، اما آن موضوع ديگر تمام شد. امسال سال المپيک است، رقابت‌هايي که بسيار بالاتر از مسابقات جهاني است. من هم تمرينات فشرده‌تري را نسبت به مسابقات جهاني پشت سر گذاشتم.


دارنده مدال طلاي جهان ادامه داد: اميدوارم بهترين نتيجه را بگيرم. تمام فکرم را براي کسب مدال طلا متمرکز کرده‌ام، اما شرايط ديگري هم مثل قرعه و داوري نيز تأثيرگذار هستند.


نوروزي با اشاره به اهميت قرعه در ميزان موفقيتش گفت: قبل از شروع المپيک بايد 8 تا 9 کيلو از وزن خود را کم کنم و اگر در دور اول به يک کشتي‌گير درجه 2 يا 3 برخورد کنم که بدنم راه بيفتد بهتر مي‌توانم نتيجه بگيرم. با اين حال قرعه براي من مهم نيست چون در مسابقات آسيايي در دور اول با قهرمان دنيا مبارزه کردم و به راحتي او را شکست دادم.


ملي‌پوش وزن 60 کيلوگرم کشتي فرنگي در المپيک لندن شرايط وزن کم‌کردن خود را متفاوت از ساير کشتي‌گيران دانست و گفت: درصد چربي بدن من خيلي پائين است و هر 100 يا 200 گرمي که کم مي‌کنم فشار زيادي تحمل مي‌کنم و از توانايي‌هايم کم مي‌شود. اميدوارم بتوانم بعد از کاهش وزن به شرايط ايده‌آل بدني برسم و در روز مسابقات آماده باشم.





رقابت‌هاي کشتي فرنگي المپيک 2012 لندن 15 مرداد آغاز مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها