کد خبر: ۷۰۱۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
بوکسور تيم ملي ايران گفت: براي کسب بهترين نتيجه تمام تلاشم را کردم، اما نتوانستم نتيجه بگيرم به همين دليل از تمام مردم کشور عذرخواهي مي‌کنم.
   امين قاسمي‌پور پس از شکست مقابل حريف ونزوئلايي خود در جمع خبرنگاران گفت: نهايت تلاشم را کردم، اما نتوانستم نتيجه بگيرم. از مردم کشورم عذرخواهي مي‌کنم. راند سوم به بازي برگشتم اما شرايط طوري بود که در دو راند اول بازي را از دست داده بودم تا به خودم آمدم ديگر دير شده بود.

وي در پاسخ به اين سوال که چقدر تجربه در المپيک براي کسب مدال نقش دارد گفت: به هر حال ميدان المپيک ميدان بسيار بزرگي است و تجربه نقش بسزايي در کسب مدال و نتيجه دارد. متاسفانه تمام زحماتم به باد رفت.


بوکسور المپيکي تيم ملي ايران در پاسخ به اين سئوال که فاصله بوکس ايران براي رسيدن به مدال المپيک چقدر است خاطر نشان کرد: با توجه به بضاعتي که ما در ايران داريم فاصله بسيار زياد است. در ايران به بوکس توجه زيادي نمي‌شود و مدتي است که به اين ورزش اهميت داده مي‌شود. تفاوت ما با تيم‌هاي مدعي قهرماني اين است که آنها نگاه حرفه‌اي به اين ورزش دارند و همين نگاه‌ها باعث شده تا ما با آنها خيلي فاصله داشته باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها