کد خبر: ۷۰۱۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
وزير ورزش و جوانان جمهوري اسلامي ايران که براي شرکت در مراسم افتتاحيه المپيک 2012 به لندن سفر کرده بود، يکشنبه شب به تهران بازگشت.
 محمد عباسي روز پنجشنبه در راس هياتي وارد لندن شد و علاوه بر شرکت در مراسم افتتاحيه المپيک با ورزشکاران کشورمان و تعدادي از مقامات ورزشي حاضر در انگليس ديدار و گفت و گو کرد.

وزير ورزش و جوانان ظهر امروز نيز در مرکز اسلامي انگليس حضور يافت و با حجت الاسلام والمسلمين معزي نماينده مقام معظم رهبري و رييس اين مرکز ديدار و گفت و گو کرد.

وي پيش از ترک لندن در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار ايرنا اعلام کرد هر يک از قهرمانان ايران که موفق به کسب مدال در بازي هاي المپيک شوند، بين 40 تا 90 سکه طلا جايزه خواهند گرفت.

آقاي عباسي تصريح کرد: اهداي سکه طلا بخشي از جوايز رسمي است که براي ورزشکاران مدال آور در نظر گرفته شده است. همچنين همه مدال آوران به عضويت صندوق حمايت از قهرمانان و پيشکسوتان در خواهند آمد و حقوقي به صورت مادام العمر از اين صندوق دريافت خواهند کرد.

وي اظهار داشت: بر اساس آيين نامه اي که براي تقدير از قهرمانان تصويب شده، پرداخت همه حق بيمه مدال آوران و استخدام آنان در دستگاه هاي دولتي از ديگر امتيازات رسمي است که براي آنان در نظر گرفته شده است.

عباسي در عين حال گفت: اينها جوايزي است که به صورت رسمي به مدال آوران المپيک تعلق خواهد گرفت و در کنار اينها، جوايز غيررسمي ديگري نيز که در خور شان اين قهرمانان باشد، براي آنان در نظر گرفته شده است.

وي تاکيد کرد: جوانان جمهوري اسلامي ايران براي سربلندي کشور و ملت خود در عرصه هاي بين المللي تلاش مي کنند ولي ما هم وظيفه داريم به نحو شايسته از زحمات آنان قدرداني کنيم.

وزير ورزش و جوانان جمهوري اسلامي ايران حدود 10 روز ديگر براي شرکت در مراسم اختتاميه المپيک و تماشاي رقابت هاي ديگر ورزشکاران کشورمان از جمله در رشته هاي کشتي و وزنه برداري به لندن باز خواهد گشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها