کد خبر: ۶۹۸۴۸
زمان انتشار: ۰۱:۴۷     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
تمرین تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه در حالی برگزار شد كه 5 مصدوم دراین تمرین حضور داشتندوپزشكان باشگاه نیز ازهرگونه اظهار نظری خودداری كردند.
ایرنا، تمرین تیم فوتبال از ساعت 19 روز شنبه در كمپ زنده یاد ناصر حجازی با حضور 100 هوادار برگزار شد.

در ابتدای تمرین امروز امیرقلعه نویی بازیكنان را دورهم جمع كرده وبرای دقایقی با آنها گفت و گو كرد و سپس بازیكنان زیر نظر امیر حاج قاسم بدن های خود را گرم كرده و در مرحله بعد آقا وسط را در دستور كار خود قرار دارند.

میثم حسینی مدافع استقلال پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در تمرین حضور یافت اما همانند خسرو حیدری، مجتبی جباری و میلاد میداودی دور زمین دوید.

میداودی و حیدری به دلیل مصدومیت جزیی در دیدار با سایپا از تمرینات گروهی محروم شدند.

چهار دروازه بان تیم فوتبال استقلال نیز زیر نظر حمید بابازاده مربی دروازه بانان این تیم به تمرین اختصاصی پرداختند.

بازیكنان پس از انجام كار های تاكتیكی در نصف زمین فوتبال بازی كردند.به درخواست سید علی موسوی هوادار معلول استقلال توپی با امضا كادرفنی و بازیكنان به او اهدا شد.

پ‍ژمان منتظری وسیاوش اكبرپوربه دلیل مصدومیت در تمرین امروز حضور نداشتند این در حالی است كه تعداد مصدومان استقلال و افرادی كه با تیم تمرین نكردند به چهار نفر كه پ‍ژمان منتظری، میلاد میداودی، خسرو حیدری، سیاوش اكبرپور آنها تشكیل می دهد رسیده و همچنین میثم حسینی نیز امروز توانست پس از مدت هاتمرینات اختصاصی را آغاز كند.

كادر پزشكی استقلال از اظهار نظر در خصوص مصدومان این تیم خودداری كرد.

ستوده پزشك تیم فوتبال استقلال در پاسخ به خبرنگار ایرنا، در مورد مصدومان این تیم تنهابه این جمله اكتفا كرد كه وضعیت مصدومان را از روابط عمومی باشگاه بپرسید.

این در حالی است كه امین نوروزی معاون پزشكی باشگاه استقلال در بازی های المپیك لندن حضور دارد و به نظر می رسد تنها فردی كه اجازه اظهار نظر در خصوص مصدومان این باشگاه را دارد، نوروزی می باشد.

پیش از این نیز هنگامی كه خبرنگار ایرنا، از كادر پزشكی تیم استقلال و ستوده وضعیت مصدومان را جویا شده بود،پزشك تیم استقلال اظهارنظر در این خصوص را به نوروزی واگذار كرده بود.

به نظر می رسد پ‍ژمان منتظری نتواند در دیدار استقلال مقابل ذوب آهن در تركیب این تیم حضور داشته باشد اما سایر بازیكنان در تركیب این تیم حضور داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها