کد خبر: ۶۹۸۲۹
زمان انتشار: ۰۱:۱۳     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
باما طوری رفتار می کنند گویا گهر مهمان ناخوانده این لیگ است.اما اگر هم گهر را با این تماشاگران نمی خواهید حداقل یکسال ما را تحمل کنید.
مجید خدابنده لو بازیکن محوری گهر زاگرس به حساب می آید و او روز سختی را مقابل هافبک های پرسپولیس دارد . گهر که در دو بازی گذشته خود باخته است در هفته سوم مهمان میلیاردهای لیگ است .
او درباره این بازیکنان پرسپولیس نظر متفاوتی نسبت به هافبک فجر دارد: " حساب های بانکی و پورشه در زمین فوتبال بازی نمی کنند و این توانایی بازیکنان است که نتیجه را در زمین تعیین می کند . اگر بازیکنان پرسپولیس پورشه سوار می شوند و حساب های بانکی میلیاردی دارند جتما لیاقت پورشه و حساب بانکی را داشته اند . کسی نباید از این موضوع ناراحت باشد . من خوشحالم که آنها بهترین شرایط را دارند اما این ها برای بیرون زمین است و در داخل زمین بحث فرق می کند."

او می گوید : "پرسپولیس تیم مدعی است و ماهم به دنبال شگفتی و موفقیت هستیم . اگر 10 %هم در این بازی شانس داشته باشیم تا برنده شویم باید از آن استفاده کنیم . واقعا متاسفم که ما تیم شهر درود هستیم اما مثل آواره ها در ورزشگاه های غریبه از تیم های مختلف میزبانی می کنیم . باما طوری رفتار می کنند گویا گهر مهمان ناخوانده این لیگ است.اما اگر هم گهر را با این تماشاگران نمی خواهید حداقل یکسال ما را تحمل کنید. اما به خدا به این تیم و تماشاگرانش ظلم می شود . این تیم با زحمت به لیگ برتر آمده است و لیاقت حمایت دارد نه رفتار قهری ."
این بازیکن با تجربه حرفهایش را اینطور تمام می کند که : "ما در بازی با پرسپولیس برد می خواهیم و از مسئولان تیم می خواهم شرایطی فراهم کنند که فقط ده درصد ورزشگاه را به تماشاگران پرسپولیس بدهند . این بازی برای ما مهم است و با برد پرسپولیس روند تیمی ما می تواند تغییر کند. "
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
خدا وه ایمو کوته چوله. فارسا بینه روله /کهر اول بشی اخر بشی دوست داریم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها