کد خبر: ۶۹۴۶۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۰۶ مرداد ۱۳۹۱

به گزارش 598 و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،  محمد رویانیان عصر روز پنجشنبه با حضور در بیمارستان پارسیان واقع در سعادت آباد، از فرزند محسن عاشوری عیادت کرد.

علی عاشوری پسر 14 ساله محسن عاشوری که به همراه همکلاسی هایش به اردوی توتال اعزام شده بودند، در اثر پرت شدن از یک بلندی از ناحیه دست، پا، فک و صورت به شدت آسیب دید و بلافاصله به بیمارستان پارسیان اعزام شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز به محض اطلاع از این حادثه بر بالین فرزند محسن عاشوری حضور یافت و از وی عیادت کرد.

محمد رویانیان همچنین پنجشنبه شب به منزل همایون بهزادی رفت و از پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که به تازگی از بیمارستان ترخیص شده است، عیادت کرد.

رویانیان در این ملاقات به همایون بهزادی گفت: شما از بزرگان و بنیانگذاران باشگاه پرسپولیس هستید و ما وظیفه خود می دانیم که به عیادت شما بیائیم. سلامتی و تندرستی شما و دیگر پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس آرزوی قلبی ما و همه هواداران پرسپولیس است.

رویانیان که برای دومین بار برای عیادت همایون بهزاد رفته بود، به مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکید کرد؛ مجوز  دائمی مدرسه فوتبال پرسپولیس برای همایون بهزادی صادر شود.

همایون بهزادی نیز ضمن تشکر از محمد رویانیان گفت: از حضور شما ممنونم و به نیابت از سایر پیشکسوتان پرسپولیس، از زحماتی که در فصل نقل و انتقالات برای تقویت تیم کشیده اید تشکر و سپاسگزاری می کنم. بنده به عنوان یک عضو خانواده پرسپولیس و فردی که سال ها در این فوتبال بوده معتقدم باید به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس که تازه کارشان را در کنار یکدیگر آغاز کرده اند فرصت داد و از آنها کاملا حمایت کرد تا پرسپولیس به هماهنگی آرمانی برسد.

بهزادی افزود: مربی، تازه آمده و نیاز به زمان دارد تا اهداف تاکتیکی خود را در تیم جا بیندازد و بازیکنان نیز نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی کامل رسیده و افکار سرمربی تیم را در زمین پیاده کنند. من مطمئن هستم پرسپولیس با این کادر فنی و با حمایت همه جانبه مدیریت باشگاه و هواداران روزهای خوبی را در پیش رو خواهد داشت.

سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نیز در این ملاقات ها محمد رویانیان را همراهی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها