کد خبر: ۶۹۲۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۰۵ مرداد ۱۳۹۱
نکونام: استقلال به هماهنگی بیشتری نیاز دارد

به گزارش ایرنا، 'جواد نكونام' پس از دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و سایپال البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم استقلال در نیمه نخست، بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت اما در نیمه دوم اصلا هوشیار نبود.

وی افزود: استقلالی ها باید بدانند كه فوتبال 90 دقیقه است و باید در تمامی لحظات بازی هوشیار باشند.


نكونام در واكنش به این موضوع كه تیم استقلال در نخستین حضور او شكست خورد، گفت: انسان خرافاتی نیستم و به هر چیزی اعتقاد ندارم.

هافبك تیم استقلال تصریح كرد: این تیم به كار بیشتر نیاز دارد تا بازیكنان هماهنگ تر شوند.

وی با بیان اینكه تیم استقلال هنوز كامل نیست، گفت:

هواداران اطمینان داشته باشند كه مشكلات تیم به زودی حل خواهد شد و به نتایج مطلوبی در لیگ برتر دست خواهیم یافت.

نكونام در باره علت بازگشت به ایران و حضور در تیم استقلال اظهار داشت: پس از 7 سال كه خارج از كشورمان بازی كردم تصمیم گرفتم به ایران بازگردم، زیرا تحمل دوری از خانواده برایم بسیار سخت شده بود و از تصمیم خود راضی هستم.

وی خاطر نشان كرد: تیم استقلال در چند هفته آینده متحول می شود و هواداران بازی های زیبایی را از آبی پوشان مشاهده خواهند كرد.


سید مهدی رحمتی: تعویض های کادر فنی جواب نداد

به گزارش ایرنا، 'مهدی رحمتی' پس از شكست استقلال در برابر سایپا در جمع خبرنگاران در ورزشگاه آزادی تهران گفت: تیم ما هنوز به هماهنگی لازم نرسیده است، در عین حال بازیكنان سایپا خیلی خوب بازی كردند.

http://img.irna.ir/1391/13910505/80247383/80247383-2779973.jpg

وی در واكنش به پرسش خبرنگاران در خصوص اینكه هواداران تیم استقلال، 'فرهاد مجیدی' را در دقایقی از بازی تشویق می كردند، گفت: نمی خواهم وارد حاشیه ها شوم و چیزی نشنیده ام.


آرش برهانی: تماشاگرانی که به ورزشگاه می آیند کمک حال استقلال باشند

به گزارش خبرگزاری فارس، آرش برهانی پس از شکست دو بر یک برابر سایپا در جمع خبرنگاران در مورد علت این باخت گفت: علت باخت را باید آنالیز کنیم اما موقعیت‌هایی که به حریف دادیم به دلیل بی‌تمرکزی بود و در نهایت سه امتیاز را از دست دادیم. در آینده و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

برهانی در مورد تشویق فرهاد مجیدی از سوی هواداران استقلال گفت: من در مورد این مسائل حرف نمی‌زنم و فقط می‌گویم هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند کمک حال تیم باشند تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.  هر کسی علاقه شخصی دارد اما هواداران بهتر است بدانند آنهایی که در استقلال ماندند با سختی فراوان بازی می‌کنند.


دیدار تیم‌های استقلال و سایپا


مهاجم استقلال در مورد اینکه بازیکنان پول‌ها و حقوق‌های کلانی در مقایسه با سایر مردم می‌گیرند، گفت: این مقایسه درست نیست. من کاری به اروپا ندارم. همین کشور همسایه ما امارات و قطر چه پولی به بازیکنان می‌دهند؟ اصلا قابل مقایسه نیست. بازیکن شماره 29 تیم الجزیره 13 میلیون دلار دستمزد گرفت. بنابراین این مقایسه درست نیست. خیلی از بازیکنان ما مشکلات زیادی دارند.

وی در مورد اینکه برخی هواداران که به ورزشگاه آمده‌اند شاید 30 هزار تومان نداشته باشند، گفت: نباید اینگونه مقایسه نکنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها