کد خبر: ۶۹۲۵۷
زمان انتشار: ۰۵:۰۴     ۰۵ مرداد ۱۳۹۱
اگرچه استقلال و استقلالی ها فرهاد مجیدی را دارند اما پرسپولیسی ها هم با علی دایی اعتراض می کنند. این اما تنها وجه تشابه دو کهکشانی لیگ برتر نیست. اگر پرسپولیس علی پروین را برای توی کار گذاشتن به تیم خودی دارد ، آبی ها هم این پست را به رئیس هیئت مدیره واگذارده اند !
فارس؛ احمد رسولی‌نژاد پس از شکست 2 بر یک استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: اسم‌ها در زمین بازی نمی‌کنند و قبلاً هم این را گفته بودم اما یک روزنامه نوشت که رسولی‌نژاد از جذب ستاره‌ها ناراحت است. به نظر من سایپا در این بازی بهتر و مستحق پیروزی بود.  ما در فصل نقل و انتقالات در جذب هافبک خوب عمل کردیم اما در به خدمت گرفتن مهاجمان عملکرد خوبی نداشتیم. باید مهاجمان بیشتری را جذب می‌کردیم.

رئیس هیئت مدیره استقلال در مورد عدم جذب فرهاد مجیدی و تشویقش در این بازی گفت: مایل بودم که او جذب شود و برای این کار اصرار و تلاش کردم. با فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی جلسات زیادی داشتم که فرهاد مجیدی جذب شود اما به هر حال کادر فنی نخواست. مجیدی حتی اگر گل هم نمی‌زد وجودش در زمین فرصت ایجاد می‌کرد.

رسولی‌نژاد عنوان کرد: نمی‌شود با یک یا دو بازی قضاوت کرد. تیم را نباید به حاشیه برد. در بازی‌های آینده بهتر می‌شویم. سابقه نشان داده تیم‌های قلعه‌نویی در اول فصل نتایج خوبی نمی‌گیرند اما در آخر قهرمان یا نایب قهرمان می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که احتمال جذب مهاجم وجود دارد یا خیر، گفت: این تصمیم با کادر فنی است. باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و در دیدارهایی که میزبان هستیم بتوانیم پیروز شویم. ما باید از قرعه‌کشی مسابقات استفاده کامل را ببریم این در حالی است که رقبای ما در هوای 50 درجه اهواز و آبادان بازی می‌کنند و ما نباید بازی در تهران را از دست بدهیم.

رئیس هیئت مدیره استقلال تأکید کرد: تماشاگران باید صبور باشند و نباید با یک باخت قضاوت کنند. در بازی اول هم استقلال خوب نبود و توقع داشتیم امروز بهتر عمل کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها