کد خبر: ۶۹۲۴
زمان انتشار: ۱۶:۳۵     ۰۱ آذر ۱۳۸۹
کتاب آمریکا در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به همت مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی و با تلاش دکتر منوچهر محمدی تدوین شده است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب آمریکا در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر گرفته از نوشته ها، پیام ها و سخنرانی های مقام معظم رهبری و مواضع ایشان در قبال سیاست ها، توطئه ها و عملکرد دولت‌مردان آمریکاست.
 
عناوین اصلی این کتاب در هشت فصل «جامعه امریکا»، «امریکا و استکبار»، «امریکا و حقوق بشر»، «امریکا و تروریسم»، «امریکا و سایر ملتها»، «امریکا و جهان استکبار»، «امریکا و ایران» و «آینده امریکا» تدوین شده است.

در بخشی از کتاب به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی می خوانیم: «نکته مهم دیگری که باید مورد تأکید قرار گیرد، آن است که استکبار با همه تدابیر شیطانی اش و با وجود به کار گیری زور و ترفند سیاسی و تبلیغات دورغ، نتوانسته و هرگز نخواهد توانست جریان رو به رشد بیداری اسلامی و نهضت گرایش به اسلام را متوقف سازد. فعالیت همه جانبه سیاسی و امنیتی و بیش از همه تبلیغاتی امریکا و دیگر کشورهای استکباری و ایادی منطقه ای آنان بر ضد نهضت اسلامی در ایران، در سالهای اخیر، بی سابقه و بسیار وسیع بوده است. در این میان رژیم صهیونیستی همچون زائده امریکا در منطقه، در منتهای رذالت و خباثتی که از آن انتظار می رود، ایفای نقش کرده است. محاسبات مادیِ عادی، حکم می کرد که باید بر اثر این تلاش همه جانبه ای که مستکبرانه و از سر خشم و عناد ترتیب می یابد، نهضت اسلامی در کشورهای اسلامی ضعیف یا ریشه کن شود، ولی درست بعکس، همه شاهدند که این نهضت به مرور وسیعتر و عمیقتر شده است.»

کتاب آمریکا در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به همت مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی و با تلاش دکتر منوچهر محمدی در سال 1385 با شمارگان 3000 نسخه در 202 صفحه منتشر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها