کد خبر: ۶۹۲۲۳
زمان انتشار: ۲۲:۲۹     ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
در جلسه انتخاباتی یکی از کاندیداها مطرح شد:
در جلسه انتخاباتی یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم که روز گذشته در قم برگزار گزار گردید این کاندیدا با بیان تحلیلی از اوضاع سوریه احتمال حمله آمریکا به این کشور را در یک هفته آینده بسیار قوی عنوان می کند. وی که معتقد است که آمریکا نیروهای خود را برای این درگیری آماده نموده است تاریخ تقریبی حمله احتمالی آمریکا به سوریه را نیز اعلام می دارد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، با پاکسازی بیشتر شهرها و مناطق تحت اختیار شورشیان سوری و همچنین بازگشت آرامش نسبی به بسیاری از مناطق این کشور، برخی از رسانه های غربی و همچنین تحلیل گران، خبر از حمله احتمالی آمریکا و رژیم صهیونیستی به سوریه را می دهند.

در این بین در جلسه انتخاباتی یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم که  روز گذشته در قم برگزار گزار گردید این کاندیدا با بیان تحلیلی از اوضاع سوریه احتمال حمله آمریکا به این کشور را در یک هفته آینده بسیار قوی عنوان می کند.



وی که معتقد است که آمریکا نیروهای خود را برای این درگیری آماده نموده است تاریخ تقریبی حمله احتمالی آمریکا به سوریه را نیز اعلام می دارد.


البته فارغ از زمان بندی این کاندیدای محترم، به دنبال شکست پیاپی آمریکا و هم پیمانانش در سوریه به نظر برخی از کارشناسان غرب تنها راه سقوط دولت بشار اسد را حمله نیروهای ناتو به این کشور می داند.

البته تا کنون در شورای امنیت سازمان ملل تلاش های فراوانی برای تصویب قطع نامه ای جهت مداخله نظامی در سوریه انجام شده است که با مخالفت های روسیه و چین رویرو گردیده است.

لازم به ذکر است که این چهره سیاسی که قبل تر نیز پیش بینی هایی داشته است هر هفته جلساتی را در قم با حضور مرتبطین خود برگزار می نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها