کد خبر: ۶۹۲۱۸
زمان انتشار: ۲۲:۲۹     ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
مقداد نجف‌نژاد گفت: "ببینید! واقعیت این است که فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی مشکلاتی با هم دارند و به همین دلیل همکاری آن‌ها دشوار است..."

استقلالی شدن یا نشدن فرهاد مجیدی به یکی از مساله‌های مهم آبی پوشان تبدیل شده است. عده‌ای این اتفاق راضی هستند و گروهی البته به دلیل محبوبیت فوق العاده وی در بین طرفداران همچنان تلاش می‌کنند تا شرایط را برای بازگشت مجیدی فراهم کنند.

 بر همین اساس شنیده‌ها حکایت از آن دارد که بعد از آنکه جواد نکونام از کاپیتانی انصراف داد و بازو بند را به مهدی رحمتی سپرد، حامیان مجیدی رایزنی‌های خود را شروع کرده‌اند. مقداد نجف‌نژاد در همین رابطه به عصر ایران، گفت: "ببینید! واقعیت این است که فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی مشکلاتی با هم دارند و به همین دلیل همکاری آن‌ها دشوار است. با این حال همه ما اولویت را موفقیت استقلال می‌دانیم و به همین دلیل تلاش خواهیم کرد تا با استقلالی کردن مجیدی هم تیم را به لحاظ فنی تقویت کنیم و هم اینکه طرفداران را خوشحال کنیم."

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و نماینده مجلس همچنین اظهار داشت: "هر مجموعه شاهد اختلاف نظر‌ها و اتفاق‌های اینچنینی است و نمی‌توان انتظار داشت که در یک خانواده هیچ مشکلی پیش نیاید، به همین دلیل بهتر است با در نظر گرفتن منافع مشترک، شرایط فعلی را نغییر بدهیم تا بلکه بتوانیم از همه پتانسیل‌های موجود برای نتیجه گیری استقلال استفاده کنیم."

لازم به یادآوری است فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت به استقلال به دلیل شرط قلعه نویی مبنی بر کاپیتانی نکونام از حضور در این تیم انصراف داد. این در حالی است که  کاپیتان تیم ملی روز گذشته بازوبند کاپیتانی استقلال را به مهدی رحمتی بازگرداند.

 

منبع:عصرایران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها