کد خبر: ۶۹۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۱ آذر ۱۳۸۹
شبکه های تلویزیونی رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند که سران این رژیم از اینکه احتمالا رئیس جمهور ایران دکتر محمود احمدی نژاد در آینده ای نه چندان دور برای دیدار و گفتگو با دولت مصری به قاهره سفر کند و استقبالی دیگر  نظیر لبنان توسط مردم این کشور از وی صورت گیرد، بسیار نگران هستند.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، شبکه دوم تلویزیون این رژیم اعلام کرد که به احتمال بسیار زیاد دکتر احمدی نژاد به همراه هیئتی بلند پایه برای اولین بار به کشور مصر سفر خواهد کرد آن هم برای مشارکت در کنفرانس کشورهای اسلامی که قرار است در ماه مارس سال آینده برگزار شود.

به گفته این شبکه، مطبوعات ایرانی به نقل از یک مسئول بلند پایه مصری اعلام کردند که کشور مصر برای تمام روئسای جمهور و پادشاهان کشورهای اسلامی دعوت نامه رسمی می فرستد که از جمله این کشورها جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 منابع اسرائیلی احتمال سفر رئیس جمهور ایران را بسیار زیاد می دانند چون اخیرا روابط این دو کشور پس از سی سال بهتر شده است و دلیل آن نیز از سر گیری پروازهای مستقیم بین دو کشور می باشد البته ایران در سال 1997 هنگامی که میزبان کنفرانس کشورهای اسلامی شد به صورت رسمی از حسنی مبارک دعوت نمود و رئیس جمهور مصر نیز برای رد نکردن این دعوت وزیر امور خارجه مصر را به ایران برای مشارکت در کنفرانس کشورهای اسلامی فرستاد.

 مقامات رژیم صهیونیستی بیان کردند که اگر احمدی نژاد به مصر سفر کند ما این سفر را مانند سفرش به لبنان یک سفر فتنه انگیز می دانیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها