کد خبر: ۶۹۱۹۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۰۴ مرداد ۱۳۹۱

حجت الاسلام مجید کارگر، معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: حدود 600 مبلغ طرح هجرت از مناطق مختلف در ایام تبلیغ به سراسر استان اعزام می شوند که برای پوشش همه مناطق محروم نیاز به حمایت بیش از پیش مسؤولان داریم.

 معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان همزمانی امتحانات حوزه علمیه قم با ایام تبلیغ تابستان را از عوامل کاهش اعزام مبلغان دانست و افزود: با جذب و گزینش طلاب بومی و غیر بومی، از مدارس علمیه بلند مدت و سفیران هدایت برای جبران کمبود مبلغان مناطق محروم چاره اندیشی کرده‌ایم.

 وی با بیان این که حوزه علمیه کرمان جهت افزایش عملکرد مبلغان اقدام به برگزاری دوره‌های کلاس‌داری و روش سخنوری کرده است، تصریح کرد: همچنین دوره آموزش غیر حضوری با طرح  مباحث احکام، تفسیر و حدیث جهت همسران مبلغان در حال پیگیری است؛ اما دوره روش سخنوری به علت کمبود بودجه امسال برگزار نمی‎شود.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه سماوات از جانب معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم افزود: این طرح در جهت ساماندهی اعزام مبلغان تأثیر بسزایی داشته و موجب کاهش موازی کاری در این عرصه شده است.

 وی در ادامه افزود: در آینده نزدیک سامانه تبلیغ اینترنتی و پاسخ به شبهات معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان راه اندازی خواهد شد.

 حجت الاسلام کارگر در پایان اظهار داشت: معاونت تبلیغ حوزه جهت به روز بودن مبلغان، هر ماه مجله مبلغان را به صورت گسترده در سطح استان میان افراد اعزامی توزیع می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها