کد خبر: ۶۹۱۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
اتفاق جالب تر جایی رقم خورد که هواداران گهر بعد از خروج از ورزشگاه با اتومبیل های شخصی خود کارناوال شادی راه انداختند و تا میدان آزادی با بوق و فریاد نیمه شب آن منطقه را بهم ریختند
سایت گل- گهردورود دومین بازی خود را هم باخت تا تیم انتهای جدولی باشد که البته تصور کردنش هم سخت نبود. با این حال هوادران این تیم که در بازی قبلی در کرج حادثه ساز شدند و با ملوانی ها درگیری ایجاد کردند در تهران آرام تر بودند و به نوع دیگری خبرساز شدند.
دیشب چیزی حدود 1500 هوادار گهر در ورزشگاه اکباتان حاضر بودند و سه ردیف از سکوهای این ورزشگاه را پر کردند.این گروه پرشور از ابتدا تا انتهای بازی تیم شهرشان را که البته فعلا به دورود تعلق ندارد تشویق کردند که این تشویق ها بعد از باخت 3-1 تیم شان هم ادامه داشت تا جایی که اشک کاپیتان این تیم حمید رضا فتحی را که خودش هم اصالتا «لر» است درآورد.
اتفاق جالب تر اما جایی رقم خورد که هواداران گهر بعد از خروج از ورزشگاه با اتومبیل های شخصی خود کارناوال شادی راه انداختند و تا میدان آزادی با بوق و فریاد هلهله کنان نیمه شب آن منطقه را از تهران را بهم رختند.جالب آنجابود که تیم گهر باخته بود اماهواداران گهر طوری جشن گرفته بودند که انگار یک تیم بزرگ را با نتیجه ای خوب شکست داده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها