کد خبر: ۶۹۱۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
در مجموع به نظر می رسد ژوزه اساس کار را بر گل نخوردن گذاشته و این چیزی نیست که به مذاق هواداران پرسپولیس که در تمام این سالها تیمی تهاجمی بوده خوش آید.
سایت گل -یکی از مسائلی که بازیکنان و هواداران پرسپولیس بعد از روی کارآمدن منانوئل ژوزه روی آن تاکید می کردند عدم شناخت مانوئل از کیفیت بازیکنانی است که او دراختیاردارد.وقتی مانوئل دربازی اول 4 هافبک با خصایل دفاعی در زمین گذاشت بسیاری تعجب کردند اما چون تیمش در نهایت برنده شد ضعف مفرط پرسپولیس در فاز حمله با درنظر گرفتن بازی اول وهوای بد آبادان به آن صورت مورد توجه قرار نگرفت.
در بازی دوم با وجود میدان دادن به کریمی و علی عسگری اما استفاده توامان از سوسا و آقازمانی که فقط در عرض زمین بازی می کنند و بیشتر سرعت بازی را می گیرند تا به بازی سرعت بدهند باز هم کاری کرد تا قرمزها در فاز حمله حرفی برای گفتن نداشته باشند.

در واقع پرسولیس مقابل فجر 5-6 موقعیت گلزنی ایجاد کرد که هیچ کدام ازآنها در اثر یک کار تیمی مشخص و موزون از سوی عناصر تهاجمی به دست نیامد.
اصل قضیه تا حدودی به عقب بازی کردن پرسپولیس باز می گردد ویکی از دلایلش می تواند بازی گرفتن از دوهافبک کاملا دفاعی بدون خلاقیت باشد در حالی که از یک هافبک دفاعی تمام عیارمی توان انتظارداشت به موقع پا به توپ شو دو تیمش راجلو ببرد یا پاس گل بدهد و گل بزند.دیشب شاید به غیر از یکی دو تلاش ناموفق ،سوسا و آقازمانی هرگز در یک سوم زمین حریف دیده نشدند و فاصله زیادی که بین کمپلکس دفاعی تیم شامل چهار مدافع به علاوه پولادی،آقازمانی و سوسا با نفرات تهاجمی ایجاد شده پی ریزی حملات پردامنه را بسیار سخت می کند و در واقع تیم مانوئل برای چند دقیقه متوالی در حمله نمی ماند که موقعیت گل ایجاد شود.
در مجموع به نظر می رسد ژوزه اساس کار را بر گل نخوردن گذاشته و این چیزی نیست که به مذاق هواداران پرسپولیس که در تمام این سالها تیمی تهاجمی بوده خوش آید.کما اینکه همان قدر که اگر گل نخوری می توانی در تک موقعیت ها گل بزنی درنقطه مقابل هم می می تواند مشکل سازشود و چنانچه نای حمله کردن و گل زدن نداشته باشی باید منتظر اشتباه خط دفاعی یا دروازه بان تیمت باشی و گل بخوری.
در این میان مهره چینی و سیستم های تدافعی مانوئل تعجب بازیکنان پرسپولیس را هم در پی داشته و بعد از اعلام ترکیب اصلی همه بازیکنان حتی برخی ازآنها که فیکس هستند با تعجب به هم نگاه می کنند.دیشب و بعد از باخت پرسپولیس به فجر این مساله و جزییات مربوط به آن یکی از مباحث اصلی پچ پچ های بازیکنان پرسپولیس با همبازیان خود و البته تلفن های همراهشان بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها