کد خبر: ۶۹۰۲۹
زمان انتشار: ۱۷:۲۶     ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
مربیان تیم ملی تیراندازی با کمان که از سوی فدراسیون ایران به کمیته ملی المپیک معرفی شده بودند از حضور در المپیک بازماندند.
فارس، تیم ملی تیراندازی با کمان ایران متشکل از دو کماندار به نام‌‌های میلاد وزیری و زهرا دهقان در حالی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم لندن شدند که قرار بود نجمه آبتین و منصور کردی که از سوی فدراسیون تیراندازی با کمان ایران به عنوان مربیان تیم ملی به کمیته ملی المپیک معرفی شده بودند این دو را همراهی کنند که به دلیل صادر نشدن آی دی کارت آبتین و کردی از حضور در المپیک 2012 لندن بازماندند.

این در حالی است که ورزشکاران منتخب فدراسیون یعنی نادر منوچهری مقدم و ساره اسدی از حضور در المپیک لندن محروم شدند و مشخص نیست که فدراسیون بر چه اساسی بر حضور مربیانش در المپیک لندن اصرار داشته است.

این اتفاق در حالی رخ داد که وزیری و دهقان با درخواست صفایی، رئیس سابق فدراسیون از کمیته ملی المپیک و فدراسیون جهانی عازم المپیک شدند که بر این اساس باید منتظر حضور سایر افراد حاضر در لیست صفایی به عنوان مربی یعنی مربیان کره‌ای و کیوان ریاضی مهر در المپیک لندن بود. اتفاقی که احتمالا طی امروز یا فردا به وقوع می‌پیوندد و وزیری و دهقان، جمعه در روز مسابقه‌شان در لندن زیر نظر مربیان اعزامی که جدا از فدراسیون به لندن اعزام می‌شوند به مصاف حریفان مطرح خود می‌روند.

پیش از این نام آبتین و کردی به همراه سلیم‌اف به عنوان مربیان تیم ملی از سوی فدراسیون به عنوان کادرفنی تیم ملی در المپیک معرفی شده بود که با نامه صفایی به علی‌آبادی این امر منتفی و مربیان کره‌ای به همراه ریاضی‌مهر جایگزین شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها