کد خبر: ۶۹۰۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۰۱ آذر ۱۳۸۹
به گزارش 598 به نقل از ایسنا، این نظرسنجی پس از حمایت‌های عمومی از پسر بزرگ پرنس چارلز و همسر متوفی وی پرنسس دایانا انجام شد. پرنس ویلیام اعلام کرد که وی و کیت سال آینده ازدواج خواهند کرد.

20101122090910cb-57984_956.jpg

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، روزنامه news of the world نظرسنجی را منتشر کرد که نشان داد 55 درصد پاسخگویان خواهان این هستند که ویلیام 28 ساله پدر خود پرنس چارلز 62 ساله را دور زده و مستقیما پس از مرگ ملکه الیزابت دوم وارث تاج و تخت شود.
این نظرسنجی هم چنین نشان داد که 64 درصد انگلیسی‌ها معتقدند این شاهزاده جوانتر و نامزد وی برای آینده سلطنت انگلیس بهتر هستند. تنها 19 درصد پاسخگویان پرنس چارلز و کامیلا را ترجیح دادند.
این روزنامه انگلیسی هم چنین یک تصویر ساختگی از پرنس ویلیام و نامزدش کیت را که تاج به سر داشته و روی تخت سلطنت نشسته بودند، منتشر کرد.
هم چنین روزنامه ساندی تایمز در نظرسنجی جداگانه‌ای نشان داد که 44 درصد پاسخگویان معتقدند که پرنس چارلز باید راه سلطنت را برای ویلیام باز کند در حالی که 37 درصد نیز چنین اعتقادی نداشتند.
56 درصد پاسخگویان اعلام کردند که ویلیام سلطنت بهتری نسبت به پرنس چارلز خواهد داشت و 15 درصد نیز به پرنس چارلز رای دادند.
هم چنین نظرسنجی دیگری برای روزنامه "پیپل" نشان داد که 49 درصد پاسخگویان خواستار این هستند که ویلیام و کیت شاه و ملکه شوند در حالی که تنها 16 درصد به چارلز و کامیلا رای دادند.
نتایج نظرسنجی موسسه هریس برای روزنامه دیلی میل نتایج مشابهی را نشان داد به طوری که 48 درصد مردم گفتند که پرنس چارلز باید آماده کنار رفتن به نفع بزرگترین پسرش شود.
این نظرسنجی هم چنین نشان داد که مردم انگلیس آماده پذیرش پیشنهاد چارلز مبنی بر اینکه کامیلا که در سال 2005 با وی ازدواج کرده روزی ملکه خواهد شد، نیستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۲ - ۰۱ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
تو انگلیس پادشاه و ملکه دقیقا به چه کاری میان که مردم باید براشون مهم باشه کی پادشاه میشه؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها