کد خبر: ۶۹۰۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
قلعه‌نويي قصد دارد با توجه به اينكه منوچهري مقابل تيم سابقش قرار مي‌گيرد، از او در تركيب ثابت استفاده كند ولي هنوز تصميم نهايي را نگرفته است.
استقلال تهران فردا شب در شرايطي مقابل سايپا قرار خواهد گرفت كه كادرفني اين تيم قصد دارد از سيستم 2ـ4ـ4 استفاده كند و البته تغييراتي هم در تركيب آبي‌ها نسبت به بازي اول به وجود خواهد آمد.
به گزارش سايت گل مهدي رحمتي درون دروازه مي‌ايستد و نفرات خط دفاعي را پژمان منتظري، حنيف عمران‌زاده، خسرو حيدري و هاشم بيگ‌زاده تشكيل خواهند داد. اين احتمال وجود دارد كه جواد نكونام در تركيب ثابت استقلال قرار بگيرد و به عنوان هافبك دفاعي بازي كند. سياوش اكبرپور، فابيو جانواريو و ميثم بائو هم ديگر هافبك‌هاي استقلال خواهند بود و در خط حمله هم امين منوچهري به عنوان بازيكن ثابت به ميدان خواهد رفت و از بين آرش برهاني و ميلاد ميداوودي يك نفر در كنار او قرار خواهد گرفت.
قلعه‌نويي قصد دارد با توجه به اينكه منوچهري مقابل تيم سابقش قرار مي‌گيرد، از او در تركيب ثابت استفاده كند ولي هنوز تصميم نهايي را نگرفته است. نكته مهم ديگر در مورد تركيب استقلال اين است كه اگر نكونام جزو 11 مرد ثابت آبي‌ها باشد، پژمان منتظري عقب‌تر خواهد رفت و در اين ميان از بين اميرحسين صادقي و عمران‌زاده يك نفر بايد قرباني شده و نيمكت‌نشين شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها