کد خبر: ۶۸۹۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
در برنامه نود وقتي معمولا حرف از عدالت به ميان مي‌آيد عادل فردوسي‌پور با ژست‌هاي هميشگي خودش دستش را به آرامي روي ميز مي‌كوبد و از عدالت اين برنامه پربيننده حرف مي‌زند.
سايت گل - در برنامه نود وقتي معمولا حرف از عدالت به ميان مي‌آيد عادل فردوسي‌پور با ژست‌هاي هميشگي خودش دستش را به آرامي روي ميز مي‌كوبد و از عدالت اين برنامه پربيننده حرف مي‌زند.
به گزارش سايت گل، فردوسي‌پور در اين سال‌ها در بين مجريان و گزارشگران ورزشي به عنوان يك شخصيت عادل، پرطرفدار و محبوب شناخته شده و اين به خاطر خصوصيات منحصر به فردي است كه او دارد. فردوسي پور در سال‌هاي اخير ثابت كرده كه فردي عدالت محور است و برخلاف بسياري از مجريان ورزشي اهل تعريف و تمجيدهاي بي‌جهت و مجيزگويي نيست. او با برنامه نود دوباره پس از 2 ماه برگشت و سوژه‌هاي فوتبال ايران را دوشنبه شب مورد بررسي قرار داد.

عادل اما در برنامه دوشنبه شب خيلي راحت از كنار حق پخش تلويزيوني مسابقات گذشت و هيچ بخشي از اين مسابقه را به اين موضوع مهم اختصاص نداد. هر چند فردوسي‌پور كارمند صداوسيما است ولي خيلي‌ها از او توقع داشتند كه در مورد اين موضوع مهم صحبت كند و قسمتي از برنامه‌اش را به اختلاف فدراسيون فوتبال با مسوولان صداوسيما اختصاص دهد.
او اما در اين خصوص عادل نبود و حالا سوال ما اين است كه چرا فردوسي‌پور از كنار چنين موضوع مهمي به سادگي گذشت. اگر او به اين بحث مي‌پرداخت طبيعتا بايد صداوسيما را محكوم مي‌كرد.
نكته قابل توجه اين بود كه عادل در اين برنامه به طرز هوشمندانه‌اي تصميم داشت كه در موضوع حق پخش تلويزيوني، طرف صداوسيما را بگيرد. او از گراني‌هاي اخير و مشكلات مالي مردم حرف زد و حتي از پول‌هاي بي‌حساب و كتاب در فوتبال صحبت كرد. عادل گفت كه اين رقم‌ها گزاف است تا به نوعي تاكيد كند پول صداوسيما نبايد وارد فوتبال شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها