کد خبر: ۶۸۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۰۱ آذر ۱۳۸۹
به گزارش 598 به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، تبليغ و ترويج فرقه ضاله وهابيت پا را از دانشگاه هاي استان هاي جنوبي کشور فراتر گذاشته است و به برخي دانشگاه هاي ديگر کشور رسيده است. برگزاري نشست هاي غير رسمي در خوابگاه‌ها و توزيع سي دي راه تبليغ و ترويج غير رسمي وهابيت در دانشگاه هاي کشور است.

خوابگاه دانشجويي دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي گرگان و خوابگاه دانشگاه اراک در هفته ي گذشته شاهد تبليغ گسترده وهابيت بودند. برگزاري نشست هاي غير رسمي در خوابگاه‌ها و توزيع سي دي راه تبليغ و ترويج غير رسمي وهابيت در دانشگاه هاي کشور است.

اين افراد با وارد آوردن برخي شبهات به شيعيان تلاش مي کنند تا زمينه اقبال دانشجويان به وهابيت را حاصل کنند. گفته مي شود جريان مذکور تحت هدايت دانشجويي به نام «ع. ا» اقدامات خود را انجام مي دهد.

در ماه هاي اخير دانشجويان و تشکل هاي دانشجويي با برگزاري کرسي هاي علمي به نقد عقايد منحرف وهابيت و معرفي آنها به دانشجويان پرداخته اند.

برخي منابع آگاه مي گويند عربستان برنامه ريزي گسترده اي براي تبليغ وهابيت در ايران کرده است و با مصرف دلارهاي نفتي قصد دارد به اصطلاح تهاجم فرهنگي گسترده اي عليه شيعيان صورت دهد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها