بانک صادرات ايران به منظور جلب رضايت مشتريان و تسريع در اطلاع رساني
درخصوص تراکنشهاي مالي به آنها، سامانه ارسال آني صورتحساب از طريق پيامک
را ارتقاء داد.
به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومي بانک
صادرات ايران، اين بانک در راستاي جلب رضايت مشتريان، افزايش رفاه و آسايش
آنها و توسعه خدمات بانکداري الکترونيکي سيستم ارسال آني صورتحساب از طريق
پيامک را ارتقاء داد.
براين اساس مشتريان ارجمند اين بانک
ميتوانند به منظور اطلاع از تراکنشهاي مالي صورت گرفته از طريق
تلفنهمراه، ضمن تکميل فرم مربوطه درشعبه افتتاح کننده حساب و اعلام شماره
تلفن همراه خود، از خدمت دريافت صورتحساب آني برخوردار گردند.
اين
سيستم از سال 89 دراين بانک فعال بوده، استقبال روزافزون مشتريان از اين
خدمت فرصتي را فراهم ساخت تا بانک از طريق بسترهاي Online که امروزه در
کليه شعب ايجاد نموده تقاضاي مشتريان را دريافت نمايد.
از اين پس
مشتريان ميتوانند تقاضاي خود را از طريق شعب به صورت Online به بانک
اعلام و درکمتر از 48 ساعت از مزاياي اين خدمت بهره مند شوند.
شايان
ذکراست اين بانک به عنوان بزرگترين بانک خصوصي درکشور با افتتاح بيش از 47
ميليون حساب بانکي، انجام روزانه به طور ميانگين 12 ميليون تراکنش مالي،
نصب و راه اندازي بيش از 384 هزار دستگاه پايانه فروشگاهي و نصب حدود 3
هزار و 800 دستگاه خود پرداز دراقصي نقاط کشور نقش بسزايي در تحقق اهداف
دولت الکترونيک و توسعه بانکداري نوين دارد.
گفتني است بانک صادرات
ايران به منظور پاسخگويي و ارايه مشاوره درخصوص خدمات بانکي مرکز صداي سپهر
را با شماره (09602) راه اندازي نموده است.
براين اساس مشتريان و
هموطنان ميتوانند ضمن تماس با شماره ياد شده پاسخ سوالات بانکي خود را
دريافت، از مشاوره کارشناسان برخوردار و از خدمات بانکي نظير تلفن بانک،
پرداخت قبوض و... بهره مند گردند.