کد خبر: ۶۸۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۳۰ آبان ۱۳۸۹
نخست وزير هند تأكيد كرد كه براي رسيدن به يك موازنه در جهت حل اختلافات كشمير و پاكستان بايد ريشه تروريسم در "سطح جهان " خشك شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در دهلي‌نو، نخست‌وزير و مقامات هند صبح امروز در راستاي فرموده‌هاي مقام معظم رهبري مبني بر مبارزه با تروريسم جهاني، مبارز ه با تك قطبي شدن جهان در راستاي خواسته‌هاي كشورهاي آمريكايي و غربي و مبارزه با سوء استفاده آمريكا از كشورهاي جهان سوم در حال توسعه همچون هند، اظهار ات ايشان را به نشانه تاييد تكرار كردند.

نخست وزير هند صبح امروز با بيان اينكه ريشه تروريسم در سطح دنيا بايد از بين برود، در راستاي مشكلات كشمير گفت كه براي ايجاد صلح در كشمير بايد ريشه تروريسم در كشورهاي همسايه نيز خشك شود و اين دقيقاً همان سخني بود كه مقام معظم رهبري در گفته‌هاي خود در ديدار عمومي در ايام عيدسعيد قربان خطاب به مسلمانان ايراد كردند.

مقامات هندي كه به طور غيرمستقيم اين سخنان به جاي رهبر فرزانه ايران را تاييد كردند، ابراز داشتند كشمير فقط يك مسأله داخلي نيست و كمك و عزم و همت كشورهاي همسايه را براي حل اين مهم مي‌طلبد.

روزنامه‌هاي رژيم صهيونيستي كه سعي در تغيير روند انعكاس اخبار مربوط به اظهارات مقامات هندي و رهبر معظم انقلاب را داشتند، بار ديگر امروز با اظهارات نخست وزير هند درباره حل مشكل كشمير با كمك كشورهاي همسايه مهر خاموشي بر دهان خود زدند و اخبار پيشين خود را تكذيب كردند.

مقام معظم رهبري كه بارها سخن از مبارزه با تروريسم جهاني را به ميان آورده اولين رهبر مذهبي جهان است كه سياست روز و مشكلات سياسي جهان را به خوبي شناسايي كرده و با ريشه گرفتن از علوم اسلامي، چالش هاي سياسي روز در سطح بين‌المللي را از ميان بر مي‌دارد.

مقامات هندي روز گذشته بارها با اعلام اينكه مشكل كشمير بايد با همكاري طرفين و همسايه‌ها حل و فصل شود، بار ديگر نشانه سكوت را به روزنامه‌هاي اسرائيلي و آمريكايي نشان دادند، نبايد توقع داشت با خيانتي كه آمريكا در روزهاي گذشته در معادلات سياسي خود به هند وارد كرد مقامات هندي با سياست‌هاي اين كشور همچون گذشته همراه باشند.

رسوايي‌هاي مقامات سياسي آمريكا از يك طرف و رسوايي‌هاي اخلاقي رهبران ديني مسيحيت در غرب از طرف ديگر روز به روز بر عدم محبوبيت رهبران ديني و سياسي غرب و آمريكا در بين كشورهاي آسيايي و بي‌اعتمادي مردم هند به آنها مي افزايد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها